زمان : 13 Esfand 1390 - 21:34
شناسه : 47600
بازدید : 4165
پیام تشکر رییس دانشگاه یزد از دانشگاهیان پس از خلق حماسه 12 اسفندماه پیام تشکر رییس دانشگاه یزد از دانشگاهیان پس از خلق حماسه 12 اسفندماه
پیام تشکر رییس دانشگاه یزد از دانشگاهیان پس از خلق حماسه 12 اسفندماه

رییس دانشگاه یزد روز شنبه سیزدهم اسفندماه با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه دانشگاهيان همراه با ساير ملت غيور ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


اِنا فَتَحنا لَکَ فَتحاً مُبیناً


درود خدا بر شما مردم باوفا؛ پیروان آگاه و آزاده امام روح الله(ره) که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صحنه های شگفتی از همبستگی و حضور پرصلابت خویش را بر صفحات زرینی از تاریخ پرافتخار میهن عزیز اسلامیمان حک کردید. شما قهرمانان بی‌نظیر تاریخ در دوازدهم اسفندماه امسال با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه سترگی آفریدید که چشم فتنه را کور و توطئه‌های استکبار جهانی و عناصر خائن و غافل داخلی را در نطفه خفه کرد.
مرحبا به این درایت و وقت‌شناسی! بی‌گمان مشارکت پرشور و آگاهانه شما ملت فهیم ایران، این نظام برخاسته از آرمان‌های والای ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه را تا مدت‌ها بیمه کرد و آواری از حیرت و ناکامی و سرگشتگی را بر سر دشمنان و بدخواهانش فرود آورد.
خشنودی آقا امام زمان (عج) و نایب برحقش خامنه‌ای عزیز گوارایتان باد! مطمئنا آنچه را که شما ملت قهرمان و غیور در این روز سرنوشت‌ساز به نمایش گذاشتید بارقه‌های امید را در دل آزاد اندیشان و آزادی‌خواهان جهان به ویژه ملل مسلمان زنده کرده، میثاق جاودان و پیمان ناگسستنی ساکنان ام‌القرای جهان اسلام را با دژ مستحکم ولایت فقیه تازگی‌ بخشید و به فضل الهی این حضور مقتدرانه گام بلندی است به سوی آرمان نهایی اسلام عزیز در سرتاسر گیتی.
این‌جانب وظیفه خود می‌داند بنا بر حدیث مشهور "من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق" نهایت امتنان و مراتب سپاس و قدردانی خویش را از عموم مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه دانشجویان شریف و همکاران گرانقدر در سنگر علم و دانش اعلام نماید.


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سید علی محمد میبدی
رییس دانشگاه