زمان : 12 Esfand 1390 - 16:31
شناسه : 47516
بازدید : 847
فرماندار حوزه انتخابیه یزد و صدوق: مردم آزادانه می توانند برای آینده خود تصمیم گیری كنند فرماندار حوزه انتخابیه یزد و صدوق: مردم آزادانه می توانند برای آینده خود تصمیم گیری كنند
عزیزا... سیفی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامی مردم آزادانه می توانند برای سرنوشت و آینده خود تصمیم گیری كنند.
 
عزیزالله سیفی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: روز 12 اسفندماه روز ایستادگی مردم با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام است.
 
وی گفت: دشمنان انتخابات را رصد می كنند و با تبلیغات مسموم و آلوده در صدد هستند كه حضور مردم را در این دوره از انتخابات كمرنگ جلوه دهند.

 فرماندار یزد اضافه كرد: ملت ایران با حضور باشكوه خود در روز 12 اسفندماه و در پای صندوق های رای ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، مشت محكمی را بر دهان یاوه گویان و دشمنان زدند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد اضافه كرد: برگزاری باشكوه انتخابات این واقعیت را به تمام جهانیان ثابت می كند كه در ایران دموكراسی و مردم سالاری واقعی اجرا می شود.