زمان : 12 Esfand 1390 - 06:16
شناسه : 47506
بازدید : 6412
 جناب آقای آرامون وطراحان مارای نمی دهیم  :  ایران امروز رای می دهد و ما هم همراه ایران رای می دهیم !!!! جناب آقای آرامون وطراحان مارای نمی دهیم : ایران امروز رای می دهد و ما هم همراه ایران رای می دهیم !!!!

جناب آقای آرامون وطراحان مارای نمی دهیم  :  ایران امروز رای می دهد و ما هم همراه ایرانیان رای می دهیم !!!!

یک فردائی :انتخابات مجلس نهم در حالی اغاز شد که نماینده فعلی یزد  به عنوان نماینده اصلاح طلب که با حمایت شخص سید محمد خاتمی لیدر و رهبر اصلاح طلبان ایران به مجلس هشتم راه یافته بود  در زمان ثبت نام از حضور در رقابت دوره جدید مجلس خوددداری نمود و صحنه برای حضور نماینده اصولگرایان یزدی که در چند دوره گذشته نتوانسته بودند به مجلس راه یابند باز نمود .

بسیاری از اصولگرایان و مدعیان اصولگرایی که رقابت در عرصه ای خالی از اصلاح طلبان را کاری ساده می انگاشتند فرصت را مغتنم شمرده و رایزنی های خود را برای حضور در عرصه و تلاش خود را برای جلب نظر بزرگان اصولگرایان در یزد آغاز نمودند و با حضور در تمام جلسات مهم و غیر مهم اصولگرایان سعی در مطرح نمودن خود داشته که البته تعداد زیادی از این عزیزان براساس احساس وظیفه  و ایجاد شور انتخاباتی خود را وارد میدان نموده و ادای به وظیفه را  تنها ملاک و نیت خود برای حضور دانسته و می دانند .

اما بعضی که نتوانستند اصولگرایان را متقاعدبه اصلح بودن خود نمایند  گوشه چشمی به جلب اعتماد اصلاح طلبان و اختصاص رای جمعی اصلاح طلبان به خود را داشته و برای زمینه سازی این نیت اقدام به تهیه مطالبی بر وفق مراد اصلاح طلبان نموده و با این کار سعی در القاء همفکر بودن خود با دوستان اصلاح طلب کردند .

که در این بین می توان به بروشری چهره ای رنگ با عنوان ما رای نمی دهیم توسط یکی از مدعیان اصولگرایی در یزد اشاره نمود که علاوه بر انتخاب رنگ چهره ای ،رنگی  مشکی برای پس زمینه مطالبی که بیشتر به شب نامه شبیه است تا بروشری که در آن نامزد محترم خود را به مردم معرفی نموده و سوابق کاری و اهداف و برنامه های آینده را تبیین نموده باشد!!!!!

انتخاب عنوان رای نمی دهیم برای بروشر انتخاباتی خود گویای سر درون است و مشوقی برای کسانی که  در رای دادن دو دل بوده و نمی دانند به وظیفه شرعی و ملی  خود عمل نمایندیا به سفارش کسانی که تمام قد در مقابل نظام و اسلام در بحرانی ترین شرایط کشور ایستاده اند !!!!

از تیتر سیاه این تراکت تبلیغاتی که بگذریم در صفحه اول این تراکت یا بهتر بگویم شب نامه ای که تنها به هدف شاد کردن دشمنان نظام می تواند تهیه شده باشد برسیم خواهیم دید که از همان ابتدا نه قصد رقابتی وجود داشته و نه شور آفرینی انتخابت که اگر چنین بود اینگونه نگاشته نمی شد وبرای اینکه مطالبی که به صورت گسترده در یزد توزیع شده بی پاسخ نباشد در حد بضاعت پاسخ می دهیم و البته نامزد محترم  انصراف را بر ادامه رقابت ترجیح داده و ای کاش می ماندند و می دیدند که نه تنها خریداری ندارند بلکه مردم با فهم و درایت یزد چگونه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای پاسخ اینگونه حرمت شکنی ها را خواهند داد !!!

جناب آقای آرامون

فرموده اید :ما رأی نمی دهیم...!

خواسته یا نا خواسته با بیگانگان هم نواشدید!

باید بگوییم که بزرگ تر های جنابعالی  هم قیم مابانه امر فرمودند و بنگاه های دروغ پراکنی دشمنان نظام نیز میلیاردها دلار هزینه نمودند که ما رای ندهیم ولی با تمکین فرمان ولی فقیه زمان خود و عمل به سفارشات پیر جماران خمینی کبیر

ما رای داده ایم ،  می دهیم و خواهیم داد

جناب آقای آرامون

فرموده اید :• تا منحنى نزولى سهم بودجه‌ى استان از كشور، و منحنى ديگر نزولى سهم مركز استان از اين بودجه از اين هم پايين‌تر بيايد

البته اینکه منحنی سهم بودجه استان نزولی است  و هر یزدی نیز به آن معترض که حق یزد به واسطه توانمندی های بالقوه و همت و تلاش کویر نشینان در سرمایه گذاری های کلان و امور خیری توسط تمام برنامه ریزان نادیده گرفته شده  چیز واضحی است و البته نماینده گان قبلی و فعلی و استانداران بعد از انقلاب همه سعی در افزایش آن داشته اند که پراکندگی جمعیت و عواملی که در اختصاص بودجه لحاظ می شود مانع از به ثمر رسیدن تلاش های صادقانه نمایندگان  و مدیران قبلی و فعلی شده است و این اتفاق هم یکشبه و با حضور فلاح زاده در استانداری یزد اتفاق نیافتاده است که شما رای ندهید و ما را هم امر به رای ندادن نمایید !!!

جناب آقای آرامون

در ادامه فرموده اید :

• تا فرصت كافى بدهيم كه مركز استان و شهرستان‌هاى هم‌جوار آن جاى خود روى جاده‌ى ترانزيت بندرعباس ـ تهران، به ابركوه و اصفهان بدهند!!

از قرار معلوم   انگشت اتهام شما به سمت فلاح زاده استاندار یزد است  و فرافكني جنابعالی با اهداف از پيش تعيين شده ای است که قبلا توسط جریان ساز های حرفه ای تر از شما آغاز شده و پرونده مختومه گردیده ،و قطعا از جزییات آن و نحوه مصوب شدن آن در سال 1382 اطلاع دارید و   مجزا بودن این  طرح  با طرح اصلی آزاد راه  کشور  و تفاوت این دو طرح و عدم عبور این طرح از شهر مورد نظر جنابعالی را می دانید 

حال  دلیل طرح اینگونه شبهات چیست؟

آیا چیزی جز بدبین نمودن مردم به مسئولین و مدیران فعلی و گذشته استان است و نهایت دلسردی مردم در روزهایی که امید و همت تنها چاره ساز است

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا حلقه‌ى تنگ مديران استان از اين هم يك‌دست‌تر شود

بله ما و مردم هم با شما هم عقیده هستیم و اعتقاد راسخ داریم که تنگ کردن حلقه مدیران با عدم بازنشستگی افرادی که بیش از سی سال بر پست های کلیدی تکیه زده و همیشه طلبکار ملت بوده اند  و با پایان یافتن سی سال خدمتشان نیز حاضر به ترک پست هایشان و دادن آن به جوانان نیستند، هستیم و آیا اگر استاندار یزد بر رفتنتان بعد از گذشت یکسال و اندی از زمان بازنشستگی مهر تایید نزده بودند و همچنان جنابعالی مدیر بودید هم حلقه را تنگ می دیدید و یا اینکه حلقه گشاد و فضا هم چند دست به نظر می آمد .

نه دوست عزیز زمانی که شما در کارنامه شهرداری خود یکدست نمودن فضا را عملا انجام داده و با احضار مدیران با تجربه شهرداری پیشنهاد استعفاء و یا برکناری را مطرح می فرمو دید بر این ادعای خود خط بطلان کشیده و خود یکی از معتقد ترین افراد به این ایده به شمار می آیید و خرما خورده را منع رطب کرن است !!!

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا سير پيوسته به‌سوى عدم مشورت و تك‌گويى در مهم‌ترين جلسات استان هم‌چنان محور چرخش امور و شيوه‌ى تصميم‌گيرى باشد

کاش آدرس می دادید و مشخص می فرمودید که عملا چه اقدامی در مخالفت با این شیوه نموده اید تا مردم فهیم شهر یزد بدانند که در صورت انتخاب جنابعالی شاهد چه دگرگونی ژرفی در عالم سیاست و مدیریت کشور خواهند بود

تک گوئی در مهمترین جلسات استان توسط چه کسی و در چه زمینه ای منظور نظر جنابعالی است و نماینده محترم مردم طبق کدام یک از وظایف قانونی خود می تواند این معضل را حل نماید که شما رای نمی دهید و مردم را تشویق به رای ندان می نمایید !!!

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا يزدى‌ها هم‌چنان در شهر خودشان نامحرم و غريبه بمانند

تفکر پایتخت نسینی در شما هم رسوخ نموده و این شعار که جای جای ایران سرای من است را فراموش نموده اید و به صرف راه نیافتن در عرصه های مدیریت نیمه دولتی بعد از بازنشستگی همه را نامحرم و غریبه انگاشته اید و آیا جنابعالی در زمان حضور یکساله اتان در شهرداری هیچ یک از کارمندان شهرداری را محرم دانستید ؟

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا شاهد افزايش فزاينده‌ى فاصله‌ى منفى استان تا استان‌هاى همسايه، و همزمان تنزل پيوسته‌ى شاخص‌هاى توسعه‌اى شهرستان‌هاى خوداتكا و كارآفرين مركزى استان به‌دليل كم‌ترين تزريق منابع دولتى و استانى باشيم

کلی گوئی آنهم در موردی که فصل نامه ای هم نمی تواند گویای مصادیق آن باشد آن هم در تراکت تبلیغاتی که باید شور انتخاباتی ایجاد کند خود نوبری از نوبر های این دوره انتخابات است و آیا اجازه داریم که این را مصداقی برای جلب آراء مخالفان نظام بدانیم !!!

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا عليرغم تأكيد و حمايت مقام معظم رهبرى، پروژه‌ى انتقال آب به يزد اسير روزمرگى‌ها و بى‌عملى‌ها و تحت‌الشعاع اولويت‌هاى نامشخص ديگر باشد

یا به واسطه دوری از بدنه دولت بی اطلاعید و یا اینکه قصد بهره برداری از نقطه ضعف حیاتی مردم را دارید

جهت اطلاعتان بهتر است بدانید

با تاکید و حمایت رهبر معظم انقلاب در سفر به یزد و حمایت همه مسئولان اعم از مرحوم صدوقی نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار معزز اقدامات اساسی آغاز گردیده و البته نقش حمایت های ویژه رییس محترم جمهور را نادیده نگیریم به انصاف نزدیک تر است و همچنین  مجمع نمایندگان استان  تلاش های گسترده ای در جهت اجرایی کردن انتقال آب برداشته اند که آنهایی که اشراف به موضوع دارند می دانند که رسانه ای شدن آن به نفع طرح نخواهد بود

و البته طرح این مورد نیز در جهت دلسردی و ایجاد جو بی اعتمادی به مسئولین نظام نبوده است !!!

جناب آرامون

فرموده اید :

• تا نه در دو سال باقى‌مانده‌ى دولت دهم بتوانيم براى يزد كارى كنيم و نه هنگام روى كار آمدن دولت يازدهم اميدى به نقش‌آفرينى براى استان خود داشته باشيم و سير دست‌بستگى ما تا اطلاع ثانوى تمامى نداشته باشد

متاسفیم  برای جنابعالی که خواسته یا نا خواسته سنگ تمام برای دلسردکردن مردم گذاشته اید و علاوه بر مدیران فعلی مدیران آینده و در کل نظام را زیر سئوال برده اید و تنها برداشتی که از این بند شما می شود کرد این است که نگاهتان به جای دیگری است و منتظر آینده ای و نظامی ..........    بهتر است گه جنابعالی انصراف دادید ورنه نمی دانم آراء باطله بیشتر بود یا رای جنابعالی !!

جناب آقای آرامون

فرموده اید :

• تا حاصل نسل‌ها و سال‌ها همت و تلاش و سرمايه‌گذارى مادى و معنوى خيرين و خانواده‌ها و جوانان يزدى براى كسب افتخارات علمى، مانند بهترين قبولى در كنكور دانشگاه‌ها در هيجده سال متوالى، در عمل هيچ باشد. كنكورى‌هاى برگزيده‌ى يزدى اين 18 سال اخير الأن كجا هستند؟ كى و چه‌قدر از توانمندى و استعداد آن‌ها براى ساختن يزد استفاده شده؟ چند مدير يزدى از بين آن‌ها براى توسعه‌ى علم و فرهنگ و هنر و اقتصاد يزد برگزيده شده؟

شعاری زیباست که متاسفانه کوچکترین ردی از این شعار در عملکرد سی و چند ساله اتان یافت نمی شود اگر هست حتما بفرمایید زمینه حضور چند نخبه و شاگر اول کنکوری را در محل های تحت مدیریتتان را فراهم کرده اید ؟چرا برای کسب چند رای احساسات پاک و بی آلایش هزاران نخبه را نشانه رفته اید ؟چرا برای دلسرد کردن عزیز ترین های ایران زمین تلاش نموده اید نمی دانم اما می دانم که عنوان اینگونه شبهات بدون راهکار تنها تیری است به قلب هزاران جوان آینده ساز که بزرگترین افتخارات علمی را برای ایران زمین به ارمغان آورده اند !!

 آیا با ماندن مدیران بعد از سی سال در پست های مدیریت مشکل حضور نخبگان در پست های مدیریتی استان حل می شود که لبه تیغ انتقادتان را نثارشان نموده اید ؟و چرا باید مدیران خود را طلب کار نظام بدانند که بعد از سی سال نمی خواهند کرسی های خود را به جوان تر ها بدهند ؟ آیا با حضور جنابعالی که در سن بازنشستگی قصد حضور در جایگاه قانون گذاری را دارید فضا سازی برای حضور نخبگان در عرصه های مدیریتی و اجرای می دانستید که خود را نامزد حضور در عرصه ای نمودید که هزاران مشکل لاینحل داشته و از توان یک بازنشسته که سی سال بی وقفه (از سال 59 تا 88)همیشه مدیر بوده است خارج است ؟؟؟؟

و تا ،تا ،تا های دیگری که بیان نمودن آن خواسته یا نا خواسته توهین به  همه داشته های بعد از انقلابمان خواهد بود

جناب آقای آرامون

برایتان متاسفم که خواسته یا نا خواسته برای جلب آراء مخالفین  نظام  چوب حراج بر اعتقادات خود و مردم ولایتمدار یزد زده ا ید و هر آنچه که سالیان سال با ایثار یزدی های مومن و تلاش گر جمع شده بود حراج نمودید و با نادیده انگاشتن تمام تلاش های فرزندان این خطه نتوانستید  نظر موافق مخالفین را به خود جلب نمایید

مطمئن باشید تمام ایرانیانی که ایران را دوست دارند فردا رای خواهند داد و ما نیز رای می دهیم و پاسخی دندان شکن به تمامی طراحان شعار ما رای نمی دهیم را ثبت خواهیم کرد .

باز هم متاسفیم  که جنابعالی که از دوستان نظام و ولایت هستید در دام طراحان ما رای نمی دهیم گرفتار شدید ؟؟