زمان : 11 Esfand 1390 - 18:52
شناسه : 47488
بازدید : 3054
بیانیه میرزا محمد کاظمینی در رابطه انتخابات  مجلس نهم بیانیه میرزا محمد کاظمینی در رابطه انتخابات مجلس نهم

بیانیه میرزا محمد کاظمینی در رابطه انتخابات  مجلس نهم

بسم الله الرحمن الرحیم

اهالی محترم دین مدار دارالعباده ، مردم فهیم و فرهنگ پرور استان یزد همان طور که استحضار دارید ، در مقطع بسیار حساس و سر نوشت سازی قرار داریم .

نامزد های محترم نمایندگی مردم پس از تأیید نهایی شورا ی نگهبان به فعالیت پرداختند و این روز ها ، خیابان ها مملو از تصاویر نامزد ها و عرصه فعالیت های آنها برای جلب آراءِ عمومی است .

بی شک تلاش برای جلب افکار عمومی و آراءِ مردم و احترام به حقوق مردم برای اظهار نظر درباره نامزد ها یکی از زیباترین مواهب و جلوه های کار انتخابات در کشور عزیز اسلامی ما بوده و حائز اهمیت و ارزش فراوان است .

اما مع الاسف ، بعضأ ملاحظه می گردد که عده ای از افراد از جو انتخاباتی سالم سوءِ استفاده نموده و با وارد نمودن انواع اتهامات ، هتاکی ها و حتی تهدید ها برای نامزد های دیگر ، فضایی ناسالم و ناخوش آیند را به مردم تحمیل می کنند .

اینجانب با توجه به سوابق فرهنگی ، اجتماعی و خدمتی که در استان به عهده داشته ام ، وظیفه و تکلیف خود می دانم که توجه عموم همشهریان و هم استانی های عزیز را به حساسیت های این مقطع تاریخی و انجام تکلیفی که بر گردن هر یک از ماست جلب نموده و خاطر نشان نمایم که رای آگاهانه هر یک از ما در این مقطع می تواند به منزله پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی و ادای دین به خون مطهر شهداء و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) تلقی گردیده و گامی در جهت تثبیت مردم سالاری دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه محسوب گردد .

با ارج گذاری به همه نامزد ها به خاطر حضور متعهدانه شان در صحنه با توجه به مطالعات و بررسی های همه جانبه ای که انجام گردیده بزرگواران مشروحه ذیل را به عنوان نامزد های اصلح معرفی نموده و امیدوارم با توجه به مراتب تعهد ، اصالت و درایت آنان با رای قاطعانه شما مردم خدا جو و همیشه در صحنه منشاءِ خدمت هر چه بیشتر به مردم استان و میهن عزیز اسلامی باشند .

1 _ در حوزه انتخابیه یزد و صدوق

جناب آقای مهندس مهدی فقیه خراسانی ( نواده ایت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی « ره » _ متخصص در صنایع )

2 _ در حوزه انتخابیه میبد و تفت

جناب آقای دکتر حسین اعرافی ( فرزند ایت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی « ره » _ فوق تخصص در علوم پزشکی )

3 _ در حوزه انتخابیه اردکان

جناب آقای مهندس محمد رضا تابش ( نواده ایت الله حاج سید روح الله خاتمی « ره » _ متخصص در علوم کشاورزی و امور اجتماعی )

4 _ در حوزه انتخابیه ابرکوه ، بافق ، خاتم و مهریز

جناب آقای مهندس فرهمند ( جهادگر فعال و مدیری توانمند _ متخصص در علوم کشاورزی و عمران )

با آرزوی توفیق الهی برای عموم اهالی محترم استان و تعجیل در ظهور حضرت صاحب العصر و زمان ( عجل الله تعالی فرجه ) و تحقق عدالت جهانی

 

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

میرزا محمد کاظمینی