زمان : 11 Esfand 1390 - 18:01
شناسه : 47480
بازدید : 1915
پایان رقابت و آغاز رفاقت در شهرستان طبس پایان رقابت و آغاز رفاقت در شهرستان طبس
طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: با پایان یافتن زمان تبلیغات انتخابات کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، و نزدیک شدن فردای افتخارآفرین ایران عزیز، یا همان 12/12 رنگ و بوی رقابت های سالم و اسلامی به شمیم وحدت و یکدلی مبدل شده و فردائی در خورشأن ایرانیان خلق خواهد شد.
همه کسانی که برای احقاق حق تلاش می‌کنند، باید توجه داشته باشند که بزرگترین حق، حفظ نظام اسلامی است که به فرموده امام اوجب واجبات است و اگر این حق ضربه ببیند دیگر هیچ حقی قابل استیفا نخواهد بود.
البته باید گفت: فرادی فردائیان با همه فرداها متفاوت است، چراکه بنابر فرمایش مقام معظم رهبری پیچ خطرناک دیگری در پیش است و ملت بصیر با الگوگیری از منویات رهبری فرزانه خود، بازهم سربلند و پیروز از میدان حضور حماسی بیرون خواهند آمد.
ضروری است همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ضمن حفظ وحدت ملی، پایان زمان انتخابات مجلس نهم را به رفاقت ختم کنند و دشمنان داخلی و خارجی را ناامید نمایند.
به گزارش خبرنگار یزدفردا: شهرستان طبس که هفت روز رقابتی را پشت سرگذاشته است، در سایه وحدتی زیبا و اسلامی فردا با حضور در شعب اخذ رأی صحنه هائی حماسی و به یادماندنی خلق خواهند کرد و با انتخابی بصیرانه و از روی آگاهی، نهمین نماینده خود را به خانه ملت خواهند فرستاد.
فردا روز برخاستن و خواستن است، روز به صحنه آمدن است، روز تعیین سرنوشت است، فردا روز آینده برای شهرستان طبس است که می خواهد برای پیشرفت نفسی تازه کند.