زمان : 11 Esfand 1390 - 17:38
شناسه : 47478
بازدید : 2228
مردم ابرکوه نماینده محبوب خود را معرفی کردند مردم ابرکوه نماینده محبوب خود را معرفی کردند

مردم ابرکوه نماینده محبوب خود را معرفی کردند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:با پایان یافتن مهلت تبلیغات انتخاباتی مردم ابرکوه کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کردند.

با پایان یافتن مهلت تبلیغات مجلس شورای اسلامی به سراغ جمعی از مردم شهرستان از صنوف مختلف رفتیم تا نظر خود را در مورد کاندیدائی که اصلح می دانند بیان کنند .

آنچه در زیر می آید جواب و حاصل این سوال است که به چه کسی رأی می دهید؟

ابوالفضل امیدوار در این مورد اظهار داشت:به کسی رأی می دهم که خدا ترس باشد زیرا این شاخصه جلوی تمام انحرافات را می گیرد.

خانم احمدی نیز به عنوان یک معلم به این سوال این گونه پاسخ داد: تعهد و تخصص شرط لازم برای فرستادن یک نماینده به مجلس است و در آیه 26 سوره قصصص مهمترین و اصولی ترین شرایط مدیریت به صورت کلی آمده است که آن ها که در سپردن مسئولیت ها و کارها تنها به امانت و پاکی قناعت می کنند به همان اندازه در اشتباهند که برای پذیرش مسئولیت،داشتن تخصص را کافی می دانند.

اکبر فلاح زاده یک نجار ابرکوهی نیز اظهار داشت:: نماینده ای را شایسته ورود به مجلس می دانم و به او رأی می دهم که از درد دل مردم خبر داشته باشد.

مسعود فلاح زاده صاحب یک سوپر مارکت نیز در پاسخ به سوال ما اظهار داشت:نماینده ای که رأی مرا جذب می کند باید مردمی و به فکر مشکلات مردم باشد و به این مشکلات رسیدگی کند نه اینکه فقط به خود فکر کند.

علی عادل معلم بازنشسته نیز در پاسخ به این سوال تأکید کرد: نماینده من باید علی وار زندگی و تلاش کند،یعنی دارای تفکر عدالتخواهی،شهامت، تقوا،زهد،توحید گرای محمدی و تفکر اقتصاد علوی باشد و در یک کلام سخت می توان به دنبال چنین کسی گشت.

احمد اکرمی متصدی تبلیغات نیز اظهار داشت: نماینده نباید در مورد کارهائی که در توان و حیطه کاری او نیست قول و وعده بیخود و دروغ به مردم بدهد.

حسین حاتمی کارمند نیز به این سوال چنین پاسخ داد: تعهد و اخلاص، دارای شأن و شخصیتی در خور مردم شهید پرور، فرهنگی و علم دوست کشور و معتقد به ضوابط و نه روابط بودن از جمله شاخصه های من برای رأی دادن به یک کاندیدا است.

حجت الاسلام درویش خانی نیز در پاسخ به این سوال تأکید کرد: نماینده باید امین و مدافع حقوق ملت، ناطق ، سخنران و روشنفکر و آگاه به مشکلات مردم باشد.

قاسم کریمی دهیار یکی از روستاهای ابرکوه نیز خاطر نشان کرد:پیرو بی چون و چرای رهبر،دلسوز کشور و نظام جمهوری اسلامی بودن،به دنبال کسب رفاه برای جامعه تلاش کردن وداشتن وجدان و وظیفه شناسی از جمله شاخصه هائی است که مرا برای رأی دادن به یک نماینده تشویق می کند.

محمود واعظ پور یک پزشک ابرکوهی نیز در مورد خصوصیات یک نماینده اصلح اظهار داشت: نماینده بایدولایت مدار، مردم دار،دارای توان جسمی فعالیت در حوزه خود و همچنین دارای تجربه مدیریت و دارا بودن تخصص در یکی از علوم کاربردی باشد، ضمن اینکه به این خصوصیات بایدصداقت،متدین و متشرع بودن را نیز اضافه کرد.

سید محمود رسولی کارمند نیز گفت: نماینده به تمام معنی باید انسان باشد.

اکبر قیومی نیز به عنوان یک پژوهشگر اظهار داشت: تأکید می کنم که تقوا تنها شاخصه یک نماینده صالح برای ورود به مجلس شورای اسلامی است.

اصغر عباسی عکاس ابرکوهی نیز به این سوال ما اینگونه پاسخ داد:صداقت و اقتدار از جمله اساسی ترین شاخصه ها ی یک نماینده مد نظر من است.

غریپ پور صاحب یک آرایشگاه در ابرکوه نیز به این سوال اینگونه پاسخ داد: نماینده باید خدا ترس باشد،خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار دهد و ولایتی و دلسوز امور مردم باشد.

صادق اکرمی موسس یک موسسه کمک به کودکان ناتوانی ذهنی نیز اظهار می دارد:متعهد بودن، ایمان و صداقت و پیگیر امور بودن یک کاندید می تواند مرا به سمت رأی دادن به سمت او سوق دهد.

رضائی نژادبه عنوان یک معلم با سابقه اظهار داشت:یک نماینده خوب باید متدین، عدالت محور، شجاع، قانون مدار و ولایت مدار باشد و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی را سر لوحه کار و فعالیت خود قرار دهد و برای خدمت به محرومین سر از پا نشناسد.

حسین دارائی کارمند و ورزشکار نیزپایبند بودن به قانون را یکی از اساسی ترین خصوصیت یک نماینده می داند.

جوان خانقاهی راننده مینی بوس و از فعالین مسجدی نیز در این مورد به خبرنگا ر اظهار داشت: ولایت مداری، مردمی بودن ، بصیرت داشتن، راستگو بودن، متعهد واستکبار ستیزی را از شاخصه های یک نماینده می داند ضمن اینکه پر تلاش بودن در حل مسائل و مشکلات کشور را به صفات یک نماینده خوب اضافه می کند.

سید مهدی موسوی یک جوان روستائی نیز در این مورد گفت: نماینده منتخب من باید مثل بسیجی زمان جنگ ولائی، صادق و مرد باشد

دادبین پور به عنوان یک استاد دانشگاه اظهار داشت:ولایی بودن و تعهد داشتن از جمله شرایط یک نماینده مطلوب من است، ضمن اینکه عدالت محوری، مردمی بودن و شجاعت و متخصص بودن را نیز از دیگر خصوصیات یک نماینده اصلح برای ورود به مجلس می دانم.

سید علیرضا رسولی یکی دیگر از اساتید دانشگاه نیز در این مورد اظهار می دارد:تعهد مهمترین اصل من برای رأی دادن به یک کاندید است.

خانم زهرا رسولی نیز در این مورد اظهار داشت: نماینده خوب باید مردمی،دارای تخصص کافی و متعهد نسبت به رأی مردم باشد.