زمان : 11 Esfand 1390 - 16:59
شناسه : 47475
بازدید : 1743
صمدی معاون فرماندار  بافق در گفتگو با یزد فردا :بی‌تردید مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان به حق مردم است صمدی معاون فرماندار بافق در گفتگو با یزد فردا :بی‌تردید مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان به حق مردم است

صمدی معاون فرماندار  بافق در گفتگو با یزد فردا :بی‌تردید مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان به حق مردم است

یزدفردا :سجاد آخوندی خبرنگاریزدفردا :علیرضا صمدی معاون فرماندار شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار یزد فردا گفت:بی‌تردید مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان به حق مردم است. نمایندگانی که ارکان نظام، حوزه انتخابیه و نفع مردمی که به عنوان وکیل خود به آن‌ها رای داده‌اند را در اولویت قرار دهند وبرای نفع شخصی خود و دولتی‌ها راهی مجلس نشوند.

وی افزود:نکته مهم اینجاست که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب و بی‌تفاوت کردن مردم از حق تعیین سرنوشت خویش است که غرب با چنگ زدن به انواع ترفند‌ها و بکارگیری جنگ روانی و نبرد تبلیغی سعی در پیاده کردن ان دارد.اما ملت مسلمان و شریف ایران با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌ها از جمله جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن امسال، همواره این حقیقت را به اثبات رسانده‌اند که از اتحاد و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار وغرب در این راه موفق نبوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد:شرکت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گام محکم دیگری در مبارزه با استکبار خواهد بود و مردم شریف ایران از این آزمون نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمود‌های امام راحل، سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهد زدگفت:علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد چناچه انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت كشور است.

وی گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی و دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام بوده و از سوی دیگر توطئه های دشمنان را خنثی می كند.

وی اظهاركرد: این دوره از انتخابات مجلس دارای شرایطی متفاوت از دوره های پیشین بویژه دوره های گذشته انتخابات مجلس بوده و با توجه به تبلیغات سوء رسانه های غربی برای كمرنگ جلوه دادن حضور مردم، دارای اهمیت ویژه ای است

وی تصریح کرد:مردم باید تلاش کنند تا با هوشمندی و بصیرت نمایندگانی شایسته و پایبند به اصول اسلام که توانمندی مدیریت و قانونگذاری داشته باشند را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

صمدی با بیان اینکه مجلس مرکز قدرت نظام و محل گردهمایی نخبگان ملت است، ادامه داد: در صورت انتخاب نمایندگان نخبه و اصلح توسط مردم، مجلسی کارا تشکیل خواهد شد و به طور قطع کشور با سرعت بیشتری به اهداف تعیین شده دست مي يابد.


وي به وظايف نمايندگان در قانون اساسي كشور اشاره كرد و ادامه داد: اصل 71 تا 75 قانون اساسي به وظايف اوليه نمايندگان مجلس پرداخته كه از مهمترين وظايف آنها قانون‌گذاري و نظارت بر امورات كشور است.


معاون فرماندار شهرستان بافق اظهار داشت: لازم است در مجلس كرسي‌هايي تخصصي در امورات مختلف جامعه باشد كه در خصوص مسايل مختلف جامعه، شخصي صاحب فن، نظر بدهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم شهرستان بافق نیز همچون ادوار گذشته با حضورگسترده حود درانتخابات و انتخاب نماینده اصلح به رهنمود های مقام معظم رهبر درخصوص شرکت در انتخابات جامعه عمل پوشانده و یک بار دیگر پایبندی خود را به ارزش های انقلاب اسلامی به اثبات خواهند رساند. درشهرستان بافق 34 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرا مردم و همچنین در حدود 700 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در نظر گرفته شده است.