زمان : 11 Esfand 1390 - 11:15
شناسه : 47462
بازدید : 2873
سال آینده ، اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سال آینده ، اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران
رئيس دانشگده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسين (ع) با بيان اینکه جنگ نرم به عنوان یک پدیده در طول تاریخ بوده است اما به معنای یک مفهوم علمی و راهبردی جدید مربوط به این دو دهه اخیر است افزود: امروز کانونهای تفکر در دنیا پایه ریزی شده اند که روی ایران وشیعه با ابزار و روشهای فرهنگی با هدف بر اندازی حکومت دینی ، تفکرو برنامه ریزی میکنند .

نائینی کارشناس و پژوهشگر جنگ نرم ، مصداق‌هاي جنگ نرم در جغرافياهاي مختلف را متفاوت برشمرد و تصريح كرد: انقلاب‌هاي مخملي، جنگ‌هاي سياسي از جمله نمونه‌هاي جنگ نرم است. نائيني تأكيد كرد: همچنين به دليل تخريب الگوهاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي اين جنگ به عنوان يك اشغال پايدار و همه جانبه مطرح شده است.

وي با اشاره به اینکه : دشمن جنگ نظامی ، شورش ، کودتا، تحریم اقتصادی ، جنگ روانی و جنگ سیاسی را بر روی کشور ما امتحان کرده و شکست خورده است افزود : دشمن به جنگ نرم روی آورده که از نظر روش و ابزار بسیار سیال میباشد و ما براي مقابله با اين سياست دشمن ، بايد با يك اشراف كامل به موضوعات و افزايش بصیرت ودرک اطلاعات درست جلوي يكه‌تازي دشمن و اهداف شومش را بگيريم.

نائینی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهداف دشمن از جنگ نرم از طریق انتخابات اشاره کر د و افزود : انتخابات در ایران برای ما از نظر مظهر اقتدار ملی ، نمایش مردم سالاری ، اعتماد به نظام و دلبستگی ملی اهمیت دارد  و هم برای دشمن اهمیت دارد چرا که میخواهد با القاء یک سری تردید و شبهات ایمان و باور و اراده مردم را نسبت به انتخابات کاهش بدهد و انتخابات را بی رونق همراه با تنش وچالش نمایش دهد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ، تحریم انتخابات ، کاهش مشارکت ، امنیتی کردن ، دامن زدن به تنش و درگیری در شهرها و مخدوش کردن نتیجه انتخابات را از محورهای اصلی دشمن برشمرد و ادامه داد : اگر رفتار دشمن را بعد از فتنه 88 رصد کنیم ، صدها صفحه و سند و کارفکری وجود دارد که به این سوال پاسخ بدهند که چگونه میتوان روی انتخابات بعدی تاثیر گذاشت و به یک انتخابات سرد با مشارکت 30 درصدی دامن زد و ما باید با تلاش کردن برای برگزاری یک انتخابات پر شور با این جنگ نرم دشمن مقابله نماییم.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه کارگر مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات ، به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود : مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در همه صحنه ها حضور داشتند و این بار هم نیز با حضور پر شور و آگاهانه خود مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد .