زمان : 11 Esfand 1390 - 10:35
شناسه : 47460
بازدید : 1523
استاندار تهران: مردم فردا عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند استاندار تهران: مردم فردا عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند
به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی تمدن ‌در همایش مشترک نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، هیئت نظارت و بازرسی و مسئولان ستاد انتخابات پاکدشت با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در این مدت از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرد و همه توان و ظرفیت خود را به خدمت گرفته بود تا انتخابات را کم‌رونق کنند اما مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات عظمت نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات از آن مردم است، عنوان کرد: افتخار انتخابات ایران این است که برگزار کننده آن نیز مردم هستند و دولت تنها به عنوان پشتیبانی کننده محسوب می‌شود و مجریان انتخابات باید امانت‌دار رأی مردم باشند و آرا‌ آنها صیانت کنند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم غیور ایران اسلامی در 12 اسفند بیان داشت: مجریان انتخابات باید کمربند همت را محکم ببندید چرا که مردم می‌خواهند در صحنه حاضر شوند و عظمت حضور خود را در انتخابات پیش‌رو، بیش از راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند و همه مسئولان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا انتخاباتی بی‌عیب و نقص توسط مردم به عنوان مجریان انتخابات برگزار شود که این امر مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری است.

تمدن با اشاره به اهداف برخی از بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برخی از بدخواهان به‌دنبال برهم زدن نظم در شعب اخذ رای هستند و این عمل قانونی نمایندگان فرماندار است که این افراد را از هدف شومشان دور می‌سازد و باید دقت داشت گاهی اوقات کوچک‌ترین موضوعات می‌تواند نظم یک شعبه را برهم زده و سبب تعطیلی موقت صندوق اخذ رأی شود پس به همه مسائل دقت ویژه‌ای داشته باشید.

استاندار تهران در ارتباط با نظرسنجی‌هایی که بعضا اعلام می‌شود، عنوان کرد: نه خودمان نظر‌سنجی انجام داده‌ایم و نه به کسی اجازه نظر سنجی داده‌ایم و تأکید می‌کنیم هر کس رأی بیاورد محترم است و نظر مردم مورد وثوق است و باید گفت یکی از مهم‌ترین لوازم برگزاری سالم انتخابات، تسلط اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر قانون است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آماده شدن اعضای هیئت اجرایی و نظارت باید با مطالعه قانون اظهار داشت: نظم مجریان انتخابات به‌ویژه نمایندگان فرماندار در اجرای سالم انتخابات نقش مهمی دارد و این افراد باید با رعایت نظم به ویژه در ورود و خروج نسبت به ایجاد شرایط مناسب در شعب اخذ رای تلاش کنند.

استاندار تهران در پایان ابراز امیدواری کرد: به فضل خدا با حضور پرشور و حداکثری مردم و تلاش نیروهای برگزار کننده انتخابات حماسه‌ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت می‌رسد.

‌همایش مشترک نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، هیئت نظارت و بازرسی و مسئولان ستاد انتخابات پاکدشت با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار و اعضای هیئت‌های بازرسی و نظارت در محل مصلای امام خمینی (ره) پاکدشت برگزار شد.