زمان : 10 Esfand 1390 - 22:04
شناسه : 47420
بازدید : 1484
همايش روساي كانون‌هاي بازنشستگي اقتصادي و دارايي و امور مالياتي جنوب شرق كشور در يزد برگزار شد همايش روساي كانون‌هاي بازنشستگي اقتصادي و دارايي و امور مالياتي جنوب شرق كشور در يزد برگزار شد
خبرنگار یزدفردا_ اعظم السادات میرجلیلی، هدف از برگزاري اين همايش، هماهنگي و استفاده از پتانسيل هاي استان هاي همجوار، انتقال و استفاده از تجربيات روساي كانون هاي بازنشستگي سازمان هاي اقتصادي و دارايي استان هاي منطقه جنوب شرق كشور و بررسي مسايل و مشكلات بازنشستگان سازمان ها و ادارات كل مربوطه اعلام شد.

 

در اين همايش كه روساي كانون هاي بازنشستگي سازمان هاي اقتصادي و دارايي و ادارات كل امور مالياتي استان هاي اصفهان، خراسان رضوي ، كرمان و يزد حضور داشتند در خصوص بررسي و رفع مشكلات بازنشستگان، فراهم نمودن تسهيلات و امكانات رفاهي براي آنان در استان هاي ياد شده و ارائه خدمات بهتر به آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

شركت كنندگان در اين همايش در زمينه هاي مختلف از جمله ايجاد تسهيلات و امكانات رفاهي ، انجام سفرهاي سياحتي و زيارتي و رفع مشكلات  بيمه تكميلي نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را بيان كردند.

 

 

بازديد شركت كنندگان از اماكن تاريخي و جاذبه هاي تفريحي و گردشگري استان يزد از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.

 

 

همايش ياد شده به مدت دو روز به ميزباني سازمان امور اقتصادي و دارايي و اداره كل امور مالياتي و كانون بازنشستگي اين دو مجموعه در استان يزد برگزار شد.