زمان : 09 Esfand 1390 - 18:24
شناسه : 47351
بازدید : 7041
داغ انتخاباتی :ستاد اعرافی در حوزه میبد و تفت :تداوم بد اخلاقی های انتخاباتی و سکوت مسولان داغ انتخاباتی :ستاد اعرافی در حوزه میبد و تفت :تداوم بد اخلاقی های انتخاباتی و سکوت مسولان

داغ انتخاباتی :ستاد اعرافی در حوزه میبد و تفت :تداوم بد اخلاقی های انتخاباتی و سکوت مسولان

یزدفردا :سایت ستاد انتخاباتی دکتر اعرافی در میبد منتشر کرد :علیرغم افزایش غیر معمول بد اخلاقی های انتخاباتی علیه دکتر اعرافی نامزد انتخاباتی حوزه تفت و میبد شاهد سکوت مسولان اجرایی انتخابات هستیم.

دکتر اعرافی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد تنها نماینده ای است که مورد بد اخلاقی انتخاباتی بد خواهان خود قرار گرفته است.

اما دایره این بد اخلاقی های انتخاباتی اندکی است که گسترده تر شده و دامن گیر اطرافیان و حتی حامیان این نامزد انتخاباتی شده است تا جاییکه با ارسال پیامک و تلفنهای تهدید آمیز کناره گیری و عدم حمایت از دکتر اعرافی نامزد مستقل این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه تفت و میبد خواستار شده اند.

جالب اینجاست که این حرکات تهدید آمیز تاکنون از سوی مسولان اجرایی حوزه انتخاباتی تفت و میبد بی پاسخ مانده است این درحالیست که پیش از این هم در حرکاتی غیر اخلاقی توسط افرادی ناشناس شیشه های ستاد دکتر اعرافی شکسته شده و بسیاری از پوسترهای این نامزد مردمی در شهرستان میبد پاره شده بود.

امیداست با توجه به گسترش این حرکات سازماندهی شده و ناخوشایند انتخاباتی، مسولان شهرستان و استان اقدامات جدی برای پیگیری و خاتمه این حرکات ناشایست بیندیشند.