زمان : 05 Bahman 1385 - 17:43
شناسه : 4735
بازدید : 676
جلسه كميته بانوان ستاد دهه فجر استان جلسه كميته بانوان ستاد دهه فجر استان
یزدفردا:وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همزمان با سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مهمان مردم  دارالعباده خواهد بود.
 
به گزارش كميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر استان يزد رئيس كميته بانوان ستاد دهه فجر استان ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن محرم از سخنراني آقاي صفار هرندي وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در روز 22 بهمن در ميدان اميرچقماق يزد خبر داد.
مشاور امور بانوان استانداري ارائه شيوه هاي جديد و سبكهاي متنوع در به تصوير كشيدن و ماندگاري پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در استان را يك ضرورت برشمرد و گفت: همه دستگاههاي اجرايي و تشكلهاي مردم نهاد استان بايد با همكاري وتعامل با يكديگر دراحياي ارزشهاي انقلاب اسلامي در بين عموم اقشار جامعه و انتقال آن به نسل جوان امروز تلاش كنند.



مريم عبدالحسين زاده با اشاره به ارتباط مستقيم كميته بانوان ستاد دهه فجر استان با 20 كميته ديگر اين ستاد افزود. برنامه هاي زمانبندي شده و دقيقي نظير برگزاري گفتمان عفاف و حجاب در دبيرستانهاي دخترانه، آموزش مسائل ديني و مذهبي در مهدكودك هاي سراسر استان،احياي نقش روحانيت و شناساندن آن به جوانان و برپايي مسابقات تفسير قرآن را با كمك ساير كميته ها و به طور مشترك اجرا كنيم.
وي با بيان ايتكه امسال يك سالن از نمايشگاه دهه فجر انقلاب اسلامي در اختيار كميته بانوان قرار گرفته است اضافه كرد: نمايندگان تمام دستگاههاي ا جرايي بايد سعي كنند كه بخشي از توانمنديهاي خود را در 14 غرفه اين نمايشگاه در سالن c كه مختص بانوان است بخوبي به نمايش بگذارند.

مشاور اموربانوان استانداري يزد بر احياي فعاليتهاي ارزشمند انقلاب ، همچون تكبير شب22 بهمن و حضور گسترده بانوان  و راهپيمايي اين روز تاكيد و تصريح كرد: مردم دارالعباده از سه مسير اصلي ميدان آزادي ، ميدان بعثت و خلدبرين به سمت ميدان شهدا حركت مي كنند و در آنجا وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي سخنراني خواهند كرد.
رئيس كميته بانوان ستاد دهه فجر استان يزد انتقال نمادين تمثال امام خميني(ره) ، از فرودگاه تا خلدبرين ، بر پايي شب شعر عاشورايي و برگزاري پرسمان حجاب در ايام ا... دهه فجر از ديگر برنامه هاي ايام مبارك دهه فجر اعلام كرد
یزدفردا-استانداری یزد