زمان : 08 Esfand 1390 - 01:09
شناسه : 47253
بازدید : 1708
تشکیل ستاد انتخابات شهرستان بهاباد تشکیل ستاد انتخابات شهرستان بهاباد
تشکیل ستاد انتخابات شهرستان بهاباد

مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان طی جلسه ای با فرماندار از آمادگی کامل خود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر دادند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات، معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات، بخشدار مرکزی، دبیر ستاد و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان جهت بررسی عملکرد کمیته ها و همفکری جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه جلسه مشترکی را برگزار کردند.

در این جلسه فرماندار شهرستان مطالبی را پیرامون اهمیت حضور گسترده مردم و انتخاب کاندیدای اصلح بیان کرد و یادآور شد: مطابق قانون، عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات نباید در ستادهای تبلیغات انتخاباتی کاندیدها عضویت داشته باشند تا فرصت سوءاستفاده برای دشمنان جهت زیر سوال بردن صحت انتخابات پدید نیاید.

"محمدرضا هدایی" ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و ستادی انتخابات که به طور جد پیگیر برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان هستند ، اظهار داشت: در فرصت باقیمانده تا انتخابات باید ضمن تبلیغات و اطلاع رسانی شایسته جهت حضور بابصیرت مردم در پای صندوق های رأی، از شعب اخذ رأی نیز به لحاظ امکانات و تجهیزات مورد نیاز بازدید شود.

کاظمیان معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات نیز روند اجرایی برگزاری انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات اولین انتخاباتی است که بهاباد پس از ارتقاء به شهرستان به طور مستقل انجام می دهد که توجه و تلاش بیشتر عوامل درگیر انتخابات را می طلبد.

در ابتدای این جلسه مسئولین کمیته ها گزارشی از عملکرد کمیته متبوع خود ارائه دادند و به بیان مشکلات و نیازهای مرتبط با کمیته ذیربط پرداختند و فرماندار دستور رفع این مشکلات را صادر کرد.
ستاد انتخابات شهرستان دارای 5 کمیته با عناوین تبلیغات و اطلاع رسانی، فن آوری، آموزش، امنیتی و پشتیبانی می باشد.