زمان : 07 Esfand 1390 - 22:23
شناسه : 47243
بازدید : 3323
امامی کاندید تفت و میبد در رابطه با تایید صلاحیتش:یحیی زاده نیت  بهره برداری تبلیغی داشت وبایدرسما در سایتها عذر خواهی می کرد! امامی کاندید تفت و میبد در رابطه با تایید صلاحیتش:یحیی زاده نیت بهره برداری تبلیغی داشت وبایدرسما در سایتها عذر خواهی می کرد!
امامی کاندید تفت و میبد در رابطه با تایید صلاحیتش:یحیی زاده نیت  بهره برداری تبلیغی داشت وبایدرسما در سایتها عذر خواهی می کرد!

سید ناصر امامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا  در رابطه با  با رسانه ای شدن تایید صلاحیتش گفت ::خوشبختانه با مراجعه به مقامات مربوطه و هیئت نظارت توضیحات لازم در ارتباط با موضوع که سئوال داشتند دادم و هیئت نظارت با دقت کافی موضوع را بررسی نموده و به کذب بودن شایعاتی که در ارتباط با بنده شده بود پی بردند و بنده را تایید صلاحیت کردند .

وی در ادامه با اشاره به نامه حجت الاسلام یحیی زاده در رابطه با تایید صلاحیتش افزود:نامه یحیی زاده  نه تنها کوچکترین تاثیری برای من نداشته است بلکه ضرر هم به من رسانده است و با توجه به اینکه ایشان حق نداشت که نامه را انتشار دهد و در سایت ها منتشر نماید .

سید ناصر امامی میبدی در ادامه تاکید کرد :انتشار  نامه (توسط یحیی زاده ) بیشتر به نیت بهره برداری تبلیغی برای خودشان بوده و از این جهت هم به ما ضرر زده که به هر حال رد صلاحیت ها تنها به افراد اعلام می شده وانتشار این نامه در سایتها به نوعی علنی کردن یک موضوع محرمانه  و ضربه زدن به ما بود هر چند که این مورد به صورت ناخواسته صورت گرفته باشد .

وی همچنین خاطرنشان کرد :یحیی زاده در جلسه ای به دلیل انتشار نامه عذر خواهی کرد و عذر خواهی در جلسه بازتاب رسانه ای نداشت و ایشون همانگونه که در سایتها نامه را منتشر نمودند باید رسما در سایتها عذر خواهی می کردند .

وی تاکید کرد :من هزینه های انتخاباتی و محل تامین ان را اعلام خواهم کرد و آنها اگر شهامت دارند هزینه ها و محل تامین ان را اعلام کنند