زمان : 07 Esfand 1390 - 10:58
شناسه : 47199
بازدید : 2223
عزیزا... سیفی با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکثر فرآیندهای به صورت مکانیزه می باشد گفت: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات به صورت رایانه ای است  و نیاز به آموزش سامانه جامع انتخابات بیش از پیش احساس می شد کلاسهای آموزش تخصصی برای کاربران IT شعب برگزار شد و تمامی این افراد در این کلاسها حضور یافته و با این سیستم به صورت کاربردی آشنا شدند. عزیزا... سیفی با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکثر فرآیندهای به صورت مکانیزه می باشد گفت: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات به صورت رایانه ای است و نیاز به آموزش سامانه جامع انتخابات بیش از پیش احساس می شد کلاسهای آموزش تخصصی برای کاربران IT شعب برگزار شد و تمامی این افراد در این کلاسها حضور یافته و با این سیستم به صورت کاربردی آشنا شدند.

سیفی با تأکید به این مطلب که برگزاری انتخابات رایانه ای خطا و اشتباهات را کاهش خواهد دادتصریح کرد : پايگاه داده كد ملي افراد در كامپيوتر تمامي شعب قرار گرفته و احراز هويت و تكراري بودن رأي دهنده، در همان لحظه امکان پذير است.

 وی بیان نمود :آخرین مرحله مانور استعلام شماره ملی از شعب اخذ رای سه شنبه مورخ 9/12/90 برگزار خواهد شد تا موانع و مشکلات احتمالی شناسایی تا در این چند روز آینده مرتفع گردد.