زمان : 07 Esfand 1390 - 02:44
شناسه : 47164
بازدید : 13210
داغ انتخاباتی :تجمع گروهی از هواداران نامزد ردصلاحیت شده(امیر حسنخانی)در مقابل فرمانداری فردوس داغ انتخاباتی :تجمع گروهی از هواداران نامزد ردصلاحیت شده(امیر حسنخانی)در مقابل فرمانداری فردوس

داغ انتخاباتی :تجمع گروهی از هواداران نامزد ردصلاحیت شده(امیر حسنخانی)در مقابل فرمانداری فردوس و ....

یزدفردا :فردوس خبرنوشت:، گروهی از هواداران نامزد ردصلاحیت شده ی حوزه ی انتخابیه شهرستان فردوس در 2 روز گذشته در فرمانداری شهرستان فردوس تجمع کردند.

گفتنی است: تجمع کنندگان در ساعت 20 شب گذشته در نهایت بنا به خواسته آنان در سالن اجتماعات فرمانداری آرام گرفتند و لیدرهای آنان درخواست های تجمع کنندگان را به گوش فرماندار فردوس رساندند.

گفتنی است: فرماندار فردوس در پاسخ به چرایی و تقاضا و درخواست هواداران این نامزد ردصلاحیت شده که در سالن اجتماعات فرمانداری فردوس تجمع کردند، با اشاره به اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم و اساسی کشورمان است و مردم فردوس بارها نشان داده اند بالاترین حضور در پای صندوق های رأی را داشته اند با تأکید بر اینکه همه ی مردم فردوس همانند انتخابات قبلی در این انتخابات هم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی و داخلی می کوبند گفت: به عنوان فرماندار و رییس شورای تأمین شهرستان فردوس به آن دسته از افرادی در فردوس که به نظر شورای نگهبان اعتراض دارند و خواستار تجدید نظر در تآیید صلاحیت نامزد ردصلاحیت شده هستند می گویم: هیچ قولی به کسی نمی دهم ولی در پی پاسخگویی به درخواست های فراوان مردم (هواداران امیرحسنخانی) فقط خواسته ی طرفداران نامزد ردصلاحیت شده را به مسوولان و مقامات استانداری و کشور منعکس خواهم کرد.

عباس اقبال از تجمع کنندگان خواست آرامش خود را حفظ کنند، مطیع امر ولی فقیه باشند همچنان که بوده و هستند و به خانه هایشان برگردند و بگذارند مسوولان نظام که بجز صلاح و مصلحت مردم شهیدپرور چیز دیگری نمی خواهند در این موقعیت حساس بتوانند بهترین تصمصیم گیری ها را برای ملت همیشه در صحنه و ولایی شهرستان فردوس داشته باشند.

وی همچنین افزود: نباید در موقعیت فعلی افرادی باشند که خدای ناکرده آب به آسیای دشمن بریزند تا عملکرد آنان بهانه دست دشمنان انقلاب و اسلام دهد تا از کاه کوه بسازند و حقایق را وارونه جلوه دهند.

وی افزود: ردصلاحیت محمدرضا امیرحسنخانی در این دوره از انتخابات بر اساس قانون بوده است. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شورای نگهبان هم ممکن است در کارش اشتباه کند اما ملاک قانون است و همه باید به قانون احتران بگذارند، از هواداران امیرحسنخانی خواست خویشتن دار باشند و آرامش جامعه را بر هم نزنند تا مسوولان بهترین راه چاره را باندیشند وبه آنان ابلاغ کنند.

وی افزود: اگر قرار باشد هر کس خودش اجتهاد کند صحیح نیست. اگر قرار باشد عده ای از هواداران یک نامزد ردصلاحیت شده تجمع کنند یا راهپیمایی کنند غیر قانونی است چرا که هر تجمع و راهپیمایی باید با اخذ مجوز از وزارات کشور انجام شود.

وی خطاب به لیدرهای تجمع کنندگان با اشاره به نفوذ برخی عوامل بیگانه و منافقین که بدنبال حملات انتحاری و بر هم زدن نظم عمومی جامعه هستند، گفت: چنانچه دشمنان نظام و انقلاب از این حمایت و دلسوزی مردم برای توسعه شهر و دیارشان سؤ استفاده کنند و برخی بخواهند با این تجمعات دشمن شادکن باشند قطعأ شهیدان فردوس از آ«ان نمی گذرند و باید نزد افکار عمومی جامعه پاسخگو باشند.

وی با اشاره به حضور 85 درصدی مردم فردئس در انتخابات قبلی از مردم خواست در این انتخابات هم سنگ تمام بگذارند و بهانه به دست نااهلان ندهند.

فرمانار فردوس همچنین گفت: نتیجه ردصلاحیت امیرحسنخانی به خود او ابلاغ شده است و نامزد ردصلاحیت شده از هر کسی بهتر می داند چرا ردصلاحیت شده است و اینکه برخی با اطلاعات اندک بخواهند به نتیجه رأی شورای نگهبان اعتراض کنند درست نیست.

گفتنی است: در 2 روز گذشته همزمان با تاریک شدن هوا جمعی از هواداران محمدرضا امیرحسنخانی با تجمع در جلوی درب فرمانداری فردوس خواستار رسیدگی و بررسی مجدد در تأیید صلاحیت او توسط شورای نگهبان شدند.

هر چند روز گذشته هواداران این نامزد انتخاباتی فرمانداری را به گونه ای مسالمت آمیز ترک و به خانه هایشان رفتند و فرماندار فردوس نیز به آنان قول داد خواسته ی آنان را به مقامات و مسوولان در استانداری و مرکز منعکس خواهد کرد اما امشب نیز بار دیگر هواداران این نامزد انتخاباتی که تعداشان خیلی بیشتر از قبل بود باز دست به تجمع زدند و در میدان صاحب الزمان و اطراف فرمانداری تجمع کردند.

این در حالیست: هر چند روز گذشته فرماندار فردوس خطاب به لیدرهای تجمع کنندگان به آنان هشدار داده بود دست به اعمالی نزنند که خدای ناکرده دشمنان و نا اهلان از آن سود برند و آب به آسیای دشمن ریخته شود؛ عصر امروز اما با تاریک شدن هوا و در ساعت 18 و 5 دقیقه با تاریک شدن هوا شخص یا اشخاص ناشناسی در پیامک ارسالی که خود را از حامیان امیرحسنخانی معرفی کرده بودند با ارسال پیامک از سامانه ی ارسال شماره ی 9830009900034800 به تلفن های همراه مشترکان در فردوس مردم را در ساعت 19 و 30 دقیقه امروز در میدان صاحب الزمان دعوت به تجمع کردند.

به گزارش خبرنگاران ما، در پی دریافت این پیامک هواداران امیرحسنخانی در ساعت 20 و 30 دقیقه به طور گروهی و البته تعدا بسیاری با اتومبیل های شخصی و به اتفاق خانواده هایشان در میدان صاحب الزمان و خیابان های اطراف منتهی به فرمانداری حضور یافتند و در حال تردد بودند.

این تعداد که اکثر آنان با خودرو شخصی به میدان و خیابان های اطراف آن آمده بودند بعد از پارک اتومبیل هایشان اندک اندک تعداشان زیاد شد ولی با درخواست های پی درپی برخی نمایندگان تشکل های مردمی که از هواداران این نامزد ردصلاحیت شده بودند از مردم خواستند میدان و خیابان های اطراف فرماناری را ترک کنند.

بر پایه گزارش خبرنگار ما، گروهی از هواداران این نامزد ردصلاحیت شده که بدنبال تجدید نظر در تأیید صلاحیت او هستند از مقابل اداره ی پست فردوس پای پیاده به سمت فرمانداری فردوس در حال حرکت بودند که در نزدیکی های میدان صاحب الزمان با پیشنهاد و درخواست برخی لیدرهای تجمع کنندگان و هواداران امیرحسنخانی صحنه را ترک و به خانه هایشان رفتند.

علاوه بر وسایل نقلیه ای با همه ظرفیت سرنشینان که در میدان صاحب الزمان در حال تردد بودند و باعث شدند در میدان و خیابان های اطراف ترافیک سنگینی ایجاد شود همچنین عده ای از هواداران این نامزد انتخاباتی ردصلاحیت شده در ضلع جنوبی فرمانداری در حاشیه ی میدان صاحب الزمان تجمع کردند که پس از دقایقی آن ها نیز کم کم متفرق شدند.

در ادامه ی این روند و تجمع هواداران امیرحسنخانی در جلوی درب ورودی و اطراف فرمانداری در ساعت های نخستین امشب اما در ساعت 20 و 30 دقیقه هواداران این نامزد ردصلاحیت شده با ارسال پیامکی از سامانه ارسال شماره ی 9810000118 به تلفن های مشترکین همراه فردوسی ها با این متن که: همشهریان محترم پیامک ارسالی در خصوص تجمع اعتراض آمیز کذب است. با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل به قانون وظیفه است. حامیان امیرحسنخانی.؛ تجمع کنندگان رفته رفته محل تجمع را ترک کردند و میدان صاحب الزمان و خیابان های اطراف فرمانداری وضعیت عادی به خود گرفت.

البته گفتنی است امیر حسنخانی  در روز چهارم اسفند ماه با صدور بیانیه ای رای هیدت نظارت را پذیرفته و ادعایی پیرامون موضوع نداشته است :

امیر حسنخانی:خدا را شاکرم که بار اين مسئوليت حقيقتاً سنگين را از گردن اينجانب برداشت/با تبعيت از رهنمودهاي روشنگرانه مقام عظماي ولايت اقتدار و سرافرازي نظام مقدسمان را به نمايش بگذاريم

به گزارش کاج نيوز دکتر اميرحسن خاني با صدور اطلاعيه رسمي از همه هوادارانش خواست از هر گونه کم کاري و يا رفتار غير قانوني که ممکن است زمينه ايجاد بحران در منطقه گشته و مردم و مسئولين را از فراهم آوردن اين امر حياتي براي نظام بازدارد خود داري نمائيد

البته دکتر امير حسن خاني در اين يادداشت به صورت عملي به برخي از مدعيان اصولگرايي که در طي ماه هاي گذشته از هر تخريب و توهيني عليه وي فروگذار نکرده اند درس اخلاق و دين مداري را آموخت

وي در اين يادداشت آورده است:

من‌المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و مابدلواتبديلاً (احزاب آيه 21)

مردم شريف و متدين حوزه انتخابيه فردوس- طبس- سرايان-بشرويه- سه قلعه -آيسک – اسلاميه-ديهوک_ ارسک- عشق‌آباد

با سلام و درود به ساحت مقدس حضرت ولي‌عصر (عج) و نائب بر حقش ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌ا... العظمي خامنه‌اي و سلام و درود به ارواح طيبه شهدا و امام شهدا (ره) بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سلام و عرض ارادت خالصانه به شما مردم فهيم.

مي‌خواهم کمال سپاس و تشکر خود را از شما همشهريان و کليه عزيزان قدرشناس و دلسوز در مناطق مختلف که با شيوه‌هاي گوناگون اينجانب را مورد مرحمت قرارداده‌ايد و حقير را براي انجام مسئوليت خدمتگزاري در سنگر مجلس شوراي اسلامي براي دومين بار قابل دانسته‌ و با حضور در دفتر و تماسهاي تلفني و ساير روشها مجدانه پيگير اين مطلب بوده‌ايد اعلام نمايم و از تمام تلاشهاي صميمانه‌تان قدرداني مي کنم.

مردم متدين و گرانقدر حوزه انتخابيه

اين حقير افتخار مي‌کنم که در هر موقعيت و جايگاه که بوده يا هستم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي باشم. سابقه‌ اينجانب چه در دوران دانشجويي، چه در دوران حضور در جبهه‌هاي حق عليه باطل که خداوند متعال بواسطه‌ي آن افتخار جانبازي را نيز نصيب اينجانب فرمود و چه سالهايي که به عنوان پزشک در خدمت ملت شريف بوده‌ام و چه در دوره‌اي که به عنوان نماينده شما در مجلس شوراي اسلامي خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم شريف منطقه بوده‌ام بر همگان آشکار است.

همچنين بر شما پوشيده نيست که اعلام آمادگي حقير جهت نمايندگي، در هر سه نوبت عليرغم ميل باطني و بنابر اصرار و پافشاريهاي شما مردم شريف و قدرشناس بود که در اين دوره مايل بوديد يکبار ديگر لباس سربازي بپوشم و کوله‌بار تجربه‌هاي پيشين و آشنايي با مسايل و مشکلات مردم شريف منطقه و نيز نقاط ضعف و قوت مجلس و دولت را بر دوش بگذارم و بار ديگر در اين سنگر خدمت کنم و اينجانب که خدمت به ملت شهيدپرور را در هر جايگاهي براي خودم واجب دانستم به خواهش شما مردم مهربان و قدرشناس خود تن داده و وارد اين عرصه شدم اما حال که چنين مصلحت ديده شده که مجال خدمت به خدمتگزاران ديگر سپرده شود، خدا را شاکرم که هم توفيق همراهي با خواسته‌ي مردم عزيز شهرم را براي اعلام کانديداتوري به بنده عنايت فرمود و هم بار اين مسئوليت حقيقتاً سنگين را از گردن اينجانب برداشت. 

اما عزيزان من بدانيد که من همان خدمتگزار کوچکم که در هر کجا که باشم همواره خود را بسيجي دانسته ، تمام سعي وتلاش خودرا در حد بضاعت همچون گذشته جهت خدمت به اسلام و نظام و مردم معطوف خواهم داشت از خداوند متعال نيز مي‌خواهم که اين توفيق را تا پايان عمر از من نگيرد و از شما مردم هميشه در صحنه و وظيفه‌شناس نيز درخواست مي‌کنم که بنا به توصيه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آيت ا... العظمي خامنه‌اي با حضور گسترده و با شکوه خود در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دوازدهم اسفند همانند راهپيمايي بيست و دوم بهمن ماه ابتدا بيعت خود را با نظام مقدس جمهوري اسلامي محکمتر نموده و با تبعيت از رهنمودهاي روشنگرانه مقام عظماي ولايت در تبيين شاخصهاي منتخب اصلح،با انتخاب فردي صالح،متدين،شايسته،کارآفرين و فرهيخته، اقتدار و سرافرازي نظام مقدسمان را به نمايش بگذاريم.

و اين ممکن نيست مگر آنکه از هر گونه کم کاري و يا رفتار غير قانوني که ممکن است زمينه ايجاد بحران در منطقه گشته و مردم و مسئولين را از فراهم آوردن اين امر حياتي براي نظام بازدارد خود داري نمائيد.

در پايان لازم مي‌دانم از کليه مسئولين محترم انتخابات اعم از هيأت محترم نظارت، شوراي محترم نگهبان ، هيأت محترم اجرائي، رئيس محترم انتخابات، استاندار محترم، فرمانداران محترم، شوراهاي محترم، شهرداران محترم، خانواده محترم شهدا و ايثارگران وهمه تشکلهاي سياسي اصولگرايان که قصد حمايت از اينجانب را داشته اندو معتمدين شهرها به ويژه کليه عزيزاني که در مناطق مختلف همراهي اينجانب و مسئوليتهاي ستاد را پذيرفته‌اند تشکر و قدر داني نمايم.

والعاقبة للمتقين

با احترام – محمدرضا اميرحسنخاني

تاريخ چهارم اسفند ماه يک هزارو سيصد ونود