زمان : 06 Esfand 1390 - 23:21
شناسه : 47145
بازدید : 4458
داغ انتخاباتی : جامعه پزشکان شهرستان میبد  حامی  دکتر اعرافی  در انتخابات مجلس نهم داغ انتخاباتی : جامعه پزشکان شهرستان میبد حامی دکتر اعرافی در انتخابات مجلس نهم

 جامعه پزشکان شهرستان میبد  حامی  دکتر اعرافی  در انتخابات مجلس نهم


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی جامعه پزشکان شهرستان میبد با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری دکتر اعرافی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند .

در این بیانیه جامعه پزشکان شهرستان میبد با دعوت از همه همشهریان به شرکت گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: با توجه به شرایط خطیر مملکت اسلامی و موقعیت مورد غفلت واقع شده این شهرستان حمایت رسمی خود را از کاندیداتوری دکتر اعرافی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می کنیم.


جامعه پزشکان شهرستان میبد در بخشی دیگر از این بیانیه به ظرفیت های بالای انسانی و سرمایه های فکری اشاره می کند و می افزاید: شهرستان میبد تاکنون به جایگاه شایسته خود در کشور دست پیدا نکرده است که امید است با حضور دکتر اعرافی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات برطرف شود.


در بخشی دیگر از این بیانیه دکتر اعرافی را نیرویی جوان، خوش فکر و مکتبی در عرصه های مختلف اجتماعی معرفی کرده است و از عموم فرهیختگان و زحمتکشان این شهرستان به ویِِژه جوانان درخواست حضور حداکثری در انتخابات را داشته اند.


جامعه پزشکان شهرستان میبد در این بیانیه علاوه بر اینکه حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر اعرافی اعلام می کند و حضور وی در مجلس شورای اسلامی را فرصت مناسبی برای پیشبرد خواسته های مردم و رسیدن شهرستان میبد به جایگاه واقعی خود می داند.