زمان : 04 Esfand 1390 - 01:09
شناسه : 46958
بازدید : 4705
آموزش کاربران رایانه ای نهمین دوره انتخابات مجلس دربافق آموزش کاربران رایانه ای نهمین دوره انتخابات مجلس دربافق

جلسه آموزش کاربران رایانه ای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.
معاون فرماندار بافق در اين نشست گفت: ترفندهاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي با حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ، خنثي خواهد شد .

عليرضا صمدي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه همه جريانها چشم اميد به انتخابات 12 اسفند ماه دارند ، افزود : مديون شهدا هستيم و بايد از انقلاب و رهبري با حضور حداکثري خود دفاع کنيم .

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بافق تصريح کرد : همه عوامل هيات اجرايي انتخابات بايد طبق مقررات وظايف خود را انجام دهند و در اين زمينه فعاليت جدي داشته باشند .

وي گفت: تمام کاربران بايد مسلط به استفاده از رايانه و قادر به کنترل و پايدار نگه داشتن آن در مواقع اضطراري باشند .

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات بافق گفت: تمام اطلاعات هر فرد راي دهنده بايد دقيق و درست از طرف کاربران رايانه هاي انتخاباتي ارسال شود.

"مهدي فتاحي" افزود: تمام رايانه هاي مورد نياز جهت برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان آماده شده است و 43 نفر کاربر انتخابات ، براي جمع آوري آراي مردم در پاي صندوق هاي راي شهرستان بافق آموزش مي بيند که از اين تعداد 2 نفر رزرو هستند .

وی در رابطه با شعب مختلف در سایر بخشها گفت : در مراکز بخشها مسئول IT داریم که در صورتی که مشکل خاصی بر روی صندوقهای اخذ رأی افتاد بتوانند در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات بافق همچنین اضافه کرد : با اشاره به اجرای فرم ۴۹ قانون انتخاباتی ، تمام اطلاعات هر فرد رأی دهنده باید دقیق، درست و سریع از طرف کاربران رایانه‌های انتخاباتی ارسال شود که در غیر این صورت فعالیت انتخاباتی شهرستان ناقص و به کندی انجام می‌شود .

مهدي فتاحي در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی خاطر نشان کرد:وظیفه ما امانتداری و صیانت از آرای مردم است. ما به عنوان مجری انتخابات، باید خواسته ها و وابستگی ها را کنار گذاشته و وارد فضای تبلیغاتی نشویم.
خبر های مرتبط :