زمان : 02 Esfand 1390 - 23:40
شناسه : 46850
بازدید : 2847
درد دل یکی از کارکنان قراردادی ارشاد با مدیرکل درد دل یکی از کارکنان قراردادی ارشاد با مدیرکل

 

وارده به یزدفردا :درد دل یکی از کارکنان قراردادی ارشاد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

جناب آقای عبدالحسینی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

با سلام و احترام

در همین ابتدا عرض می کنیم که این چند خط نه یک رنجنامه است و نه یک بیانیه ،فقط این چند خط دردل چند کارمند قرار دادی است که این روزها حال شما را و روز خوشی ندارند.

1.آقای عبدالحسینی عزیز ، به یاد دارم تا هروقت مدیر کل جدیدی امده دغدغه خود را مسائل رفاهی برای کارکنان عنوان نموده؛ اما به چه فایده ،بهتر که نشده بدتر هم شده است.شما می توانید در این مورد تحقیق کنید؟

2.وقتی به کارکنان دیگر ادارات نگاه می کنیم واقعا متاسف می شویم که چرا به ارشاد امده ایم.واقعا اگر عشق به فرهنگ و هنر نبود من فکر نمی کنم که کارکنان ارشاد در این معرکه می توانستند دوام بیاورند؟

3.آقای عبدالحسینی،ارشاد تا بوده از نگاههای خاص به چند تا کارمند رنج برده؟؟شما اگر  به عملکرد مدیران سابق نگاه کنید به خوبی متوجه می شوید که مدیران سابق در پرداخت اضافه کار،پاداش،ارائه تسهیلات....................... داشتند؟

4.آقای عبدالحسینی می دانید   چند ماه است که این کارکنان قراردادی از همون اضافه کار کم   که پرداخت می شد هم محروم شده اند؟

5.مدیرکل محترم ،ناراحتی آنجا  بیشتر می شود که با توجه به  پایان سال  نامه ای به کارکنان قراردادی  داده شده است  که وقت شما دیگه تموم است؟؟ البته با عنایت به اینکه تا  چند وقت قبل به ما می گفتند شما شبه پیمانی هستید ؟پس کجا رفت آن حرف ها ؟جالبتر اینکه بدون هیچ حق حقوقی از ابتدای سال به جمع بیکاران دارالعباده که سالهای قبل در لیست اشتغال آفرینی منظور گردیده ایم خواهیم پیوست .

در پایان امید واریم مدیرکل محترم ارشاد با نگاهی حمایتی به پرسنل قرار دادی  در جهت حل مشکل چاره اندیشی نمایند !

با سپاس از فرداییان