زمان : 02 Esfand 1390 - 18:41
شناسه : 46828
بازدید : 2489
نماینده  ای که معتقد است برای قانونگذاری باید متخصصین را به مجلس فرستاد نماینده ای که معتقد است برای قانونگذاری باید متخصصین را به مجلس فرستاد

نماینده  ای که معتقد است برای قانونگذاری باید متخصصین را به مجلس فرستاد


یزدفردا :نماینده روحانی مجلس هشتم گفت: مجلس جایگاه قانونگذاری بوده و برای انجام این مهم باید تمام رشته های تخصصی در آن حضور داشته باشند.


حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری، نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی  در رابطه با رعایت اخلاق و تاثیر آن در برگزاری انتخابات سالم در عرصه های بین المللی، گفت: نامزدها با یک رقابت سالم می توانند زمینه حضور حداکثری مردم را ایجاد کنند.


وی افزود: اکنون تمام دنیا بر این امر اذعان دارند که در ایران همواره بهترین انتخابات برگزار شده است و حضور حداکثری مردم سبب شده که جهانیان حساب دیگری روی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.


نماینده اصولگرای مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات ایران یکی از منحصر به فرد ترین انتخابات سراسر جهان است، به رسا گفت: علی رغم آنکه افرادی به انتخابات ریاست جمهوری سال هشتاد و هشت خدشه وارد کردند و هزینه گزافی را به مردم تحمیل نمودند، ولی مردم سد راه فتنه گران شدند و با حضور خود در 9 دی از حیثیت انتخابات 88 دفاع کردند.


وی در خصوص اینکه مجلس شورای اسلامی مورد تایید دین مبین اسلام است، گفت: الگوی مجلس شورای اسلامی، الگویی برگرفته شده از آموزه اسلام بوده است و از این رو مورد تائید مکتب اسلام می باشد.


حجت الاسلام بزرگواری خاطرنشان کرد: مجلس جایگاه قانون گذاری دارد و در این جایگاه باید تمام رشته های تخصصی حضور داشته باشند؛ همچنین در تمام مراحل قانون گذاری، باید نگاه تخصصی وجود داشته باشند.