زمان : 02 Esfand 1390 - 18:05
شناسه : 46823
بازدید : 2267
 کانال انگلیسی ندای اسلام درباره انتخابات چه پخش خواهند کرد؟؟ کانال انگلیسی ندای اسلام درباره انتخابات چه پخش خواهند کرد؟؟
 کانال انگلیسی ندای اسلام درباره انتخابات چه پخش خواهند کرد؟؟

یزدفردا :  مدیر کانال انگلیسی ندای اسلام، برنامه‌های این کانال در ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا ، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، سید حامد حسینیان، مدیر کانال انگلیسی ندای اسلام با اشاره به نزدیک شدن و اهمیت بالای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی اقدامات کانال ندای اسلام در این خصوص را اعلام کرد و گفت: بررسی و پرداخت به لزوم شرکت درانتخابات «Thenecessites to voted in Election»، انتخابات و مردم سالاری «The Importance of Election and Democracy» در ایران در دو برنامه، بیانات رهبری«Supreme Leaders Speech» و چشمه حقیقت«Saring of Truth» که به ترجمه سخنرانی مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) اختصاص دارد از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: پرداخت به جایگاه آزادی در غرب و نقد آن و نیز نقد انتخابات در غرب با تبیین نقاط کور انتخابات و آسیب های آن (نقد مردم سالاری غیر دینی) در برنامه «آ مثل آزادی F For Freedom» درج مطلب ، خبر و عکس با موضوع انتخابات در سایت، در روزهای 11 ؛ 12 و 13 اسفند ماه 1390 نیز بخشی از فعالیتهای کانال ندای اسلام در این ایام به یاد ماندنی است.

قابل ذکر است، علاقه مندان به دریافت برنامه های کانال ندای اسلام می توانند به پایگاه اینترنتی این شبکه به نشانی http://islamiclaws.radioftp.ir مراجعه کنند.