زمان : 30 Bahman 1390 - 15:57
شناسه : 46623
بازدید : 1467
برگزاري دومين جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد تفت برگزاري دومين جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد تفت
دومين جلسه هماهنگي و برنامه ريزي ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال آيت الله حاج شيخ جواد حسنعلي(ره) و شهداي طلبه و روحاني تفت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در اين جلسه  در بياناتي اظهار داشت، حضرت آيت الله حاج شيخ جواد حسنعلي عمري را در راه بسط وگسترش اخلاق و معارف ديني سپري نمود و در اين راه زحمات زيادي را متحمل شد و وظيفه ما است تا در راستاي برگزاري هر چه بهتر اين بزرگداشت تلاش نمائيم.
حجت الاسلام محمد رضا مديح با اشاره به فرا رسیدن اولين سالگرد ارتحال آن عالم ربانی اظهار داشت: آئين  بزرگداشت آن مرحوم و شهداي طلبه و روحاني شهرستان تفت از تاريخ 24 اسفند به مدت سه شب و صبح روز پنج شنبه 25 اسفند در محل مسجد امام تفت برگزار خواهد شد.
وی از پيگيري براي تالیف کتاب، ساخت فیلم مستند، زندگی نامه، برگزاری مراسم مختلف، برگزاري نمايشگاه و موزه و ...  در راستای برگزاری هر چه بهتر این بزرگداشت خبر داد.
فرماندار تفت هم در اين جلسه بر برگزاري منظم جلسات اين ستاد و پيگيري برنامه ها تاكيد و خواستار تهيه جدول زماني جلسات و برنامه ها و برنامه ريزي فراتر از شهرستان براي آيت الله حسنعلي شد.
ابوالقاسم دهقان با يادآوري حضور ارزشمند آيت الله حسنعلي در جبهه هاي نبرد و همراهي با رزمندگان، برگزاري مراسم بزرگداشت وي را با شهداي طلبه و روحاني شهرستان اقدام بسيار مناسب و ارزنده اي عنوان نمود و بر همكاري كليه مسئولان كميته ها و ادارات براي برگزاري هر چه بهتر اين بزرگداشت تاكيد كرد.
در اين مراسم مقرر گرديد دبيرخانه ستاد در محل دفتر امام جمعه تفت راه اندازي گرددو از عموم مردم و اداراتي كه از امام جمعه فقيد اين شهرستان آثاري در دست دارند درخواست شد تا جهت ثبت و ضبط و استفاده در برنامه نسخه اي از آن را به اين دبيرخانه تحويل دهند.
هم چنين در اين جلسه 8 كميته: جمع آوري آثار،نمايشگاه و موزه،مراسم، پشتيباني، فرهنگي و هنري، هماهنگي و اطلاع رساني،تدوين و چاپ و نشر و تجليل و سركشي از خانواده شهدا تشكيل و مقرر گرديد كميته ها نسبت به احصاء برنامه ها و اعضاي پيشنهادي خود اقدام نمايند.