زمان : 30 Bahman 1390 - 02:53
شناسه : 46605
بازدید : 1792
باحضور سردارنقدی:اختتامیه دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج دریزد برگزارشد باحضور سردارنقدی:اختتامیه دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج دریزد برگزارشد
باحضور سردارنقدی:اختتامیه دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج دریزد برگزارشد
مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج با معرفی برگزیدگان و با حضور سردارنقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین،داودرشیدی ،جمال شورجه و جمعی از هنرمندان فیلم ساز کشور در تالارفرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزارشد.
جمال شورجه دبیر جشنواره فیلم کوتاه بسیج با ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ،گفت:ازبین تعداد آثاری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود نهایتا 200اثر حائز حضور در مراسم اختتامیه شدند.
وی افزود:این جشنواره در 4بخش ؛داستانی،مستند،نماهنگ و انیمیشن برگزارگردید.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به اینکه سینمای ما مدیون انقلاب اسلامی است،اظهار داشت:همه هنرهای این مملکت بعد از انقلاب اسلامی شکوفا شد.
سردار نقدی گفت:سینمای ما در حال حاضر صاحب سبک و دارای جایگاه والایی است که توان عرض اندام دردنیا به چشم خود می بیند.
وی با بیان این مسئله که امروز برخی از هنرمندان به خاطر فرصت های ارزشمندی که انقلاب اسلامی به آنها داده است با نگاه تخریب وارد عرصه هنر و سینما شده اند، اظهارداشت:دیدگاه خود ما به مجموعه نظام یک دیدگاه انتقادی است ولی نه یک دیدگاه تخریب گرایانه ای که مجموعه ارزشهای انقلاب اسلامی را ریر سوال ببرد.
وی تاکید کردکه از دیدگاه انتقادی استقبال می کنیم ولی این دیدگاه باید مبتی بر نقد منصفانه باشد.
سرداد نقدی در ادامه به حمایت هنرمندان از ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:همه ما به خاطر خون پاک شهدا مدیون انها هستیم که از ارزشهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دفاع نماییم و در این راستا وظیفه هنرمندان بسی سنگین و خطیر است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود:این جشنواره نشان دادکه این عرصه فرصت بسیار مناسب شکوفا شدن هنرمندان جوانی است که دارای استعدادهای زیادی درکشور هستند.
وی با بیان اینکه هنرمندان بسیجی آگاهی و بصیرت بخشی را باید سرلوحه کار خود قراردهند،تصریح کرد:نشان دادن واقعیت ها و ایستادگی برحق مهمترین وظیفه هنرمندان بسیجی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم به خوش درخشیدن ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن اشاره کردو گفت:مطمئن هستیم همانند خوش درخشیدن ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن ،ملت ما با حضور و انتخاب آگاهانه درانتخابات 12اسفند چشم دشمنان این نظام را کور خواهند نمود.
سردارنقدی با بیان اینکه ملت ایران ملتی موقعیت شناس هستند،اظهار داشت:ملت ما سرور آزادیخواهان جهان در دنیا به شمار می رود.
گفتنی است این جشنواره با اهداء لوح،تندیس جشنواره و اهداء سکه بهار آزادی به برگزیدگان به کار خود پایان داد.جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج با عنوان سکانس بیداری به مدت 3 روز به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه الغدیر یزد و دیگر دستگاههای فرهنگی برگزارشد.