زمان : 29 Bahman 1390 - 17:23
شناسه : 46593
بازدید : 1671
آموزش نزديك به 400 كارآموز يزدي در دوره هاي كارآفريني آموزش نزديك به 400 كارآموز يزدي در دوره هاي كارآفريني
آموزش نزديك به 400 كارآموز يزدي در دوره هاي كارآفريني



نزديك به 400 كارآموز يزدي در استان يزد در دوره هاي كارآفريني شركت كرده و با مهارت هاي آمادگي شغلي و مديريت آشنا شدند .



به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد معاون آموزش و پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان از آموزش 392 نفر در دوره هاي كارآفريني مراكز آموزش فني و حرفه اي استان خبر داد و افزود : در سال جاري 23 دوره آموزش كارآفريني با رويكرد kab در سطوح مقدماتي ، تكميلي و كامل برگزار شده است .



عليرضا شهبازي بيان كرد : 16 دوره در سطح مقدماتي براي 281 كارآموز به ميزان 14 هزار و 50 نفر – ساعت و يك دوره آموزش كارآفريني در سطح تكميلي براي 16 كارآموز به ميزان 800 نفر – ساعت اجرا گرديده است .



وي اضافه كرد : در حال حاضر آموزش كار آفريني در سطح مقدماتي در مراكز آيت الله خامنه اي يزد ، ابركوه ، خاتم و اردكان و آموزش تكميلي در مركز خاتم ارائه مي شود .



شهبازي در ادامه از آموزش كارآفريني براي 95 نفر در سطح كامل به ميزان 9 هزار و 500 نفر – ساعت در قالب 6 دوره نيز خبر داد و گفت : آموزش سطح كامل در مراكز آموزش آيت الله خامنه اي و مركز صدوق صورت مي گيرد .



معاون آموزش و پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه اي شناخت هدف ، داشتن افق فعاليت ، به كارگيري خلاقيت هاي ذهني ، جامعه گرا و جامعه پذير بودن ، داشتن ابتكار و ريسك پذيري و واقع بينانه برخورد كردن با تفاوت بين خلاقيت ها و فرصت ها را از عوامل كليدي در ممورد كارآفريني عنوان كرد .



شهبازي كارآفريني را در ايجاد اشتغال پايدار و كسب و كار اصولي براي جوانان تأثير گذار دانست و آموزش هاي فني و حرفه اي در اين زمينه را بسيار مهم قلمداد كرد .