زمان : 29 Bahman 1390 - 17:18
شناسه : 46588
بازدید : 10272
داغ انتخاباتی یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی کاندیداهای جریان انحرافی در یزد را معرفی کرد(7 نظر) داغ انتخاباتی یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی کاندیداهای جریان انحرافی در یزد را معرفی کرد(7 نظر)

خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :میرزا محمد کاظمینیکاندیداهای جریان انحرافی در یزد را معرفی کرد

میرزا محمد کاظمینی در روز نوشت خود نوشت:اخیرا  جناب ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، از شیمی درمانی جریان انحرافی در درون نظام سخن گفته و اظهار عقیده نموده اند که جریان انحرافی با چراغ خاموش، بدنبال برتری کاندیداهای خود می باشد و.......

اما آنچه مسلم است اینکه، جریان انحرافی که عموما مورد خطاب آقایان مشایی ،رحیمی ،بقائی  و... می باشند در هر استان کاندیداهائی را مورد حمایت قرار داده تا مجلس آینده را به تسخیر در آورند و چون بیم حمایت علنی از آنان باعث افت آرایشان  می شود!! غیر مستقیم از آنان حمایت می نمایند که تحلیلا آقای وزیری هامانه در یزد (وزیر سابق نفت در دولت احمدی نژاد)  و ناصر امامی میبدی (فرماندار سابق خاتم در دولت احمدی نژاد) به عنوان کاندیداهای جریان انحرافی مطرح می باشند، البته درستی و نادرستی این تحلیل مربوط به مسئولیتهای این آقایان می باشد و عدم تایید صلاحیت اولیه این کاندیداها و تایید بعدی آنان، این ظن را افزایش می دهد.

نکته:

با توجه به نزدیکی این افراد با اعضای کابینه، این ظن و گمان ایجاد می گردد. وا... اعلم.

 داغ انتخاباتی:پاسخ ستاد انتخاباتی مهندس سید کاظم وزیری به سخنان میرزا محمد کاظمینی