زمان : 28 Bahman 1390 - 22:56
شناسه : 46509
بازدید : 11956
داغ :انتخاباتی حضور قطعی وزیری هامانه در انتخابات مجلس نهم حوزه یزد و صدوق و ....(عکس)(6 نظر) داغ :انتخاباتی حضور قطعی وزیری هامانه در انتخابات مجلس نهم حوزه یزد و صدوق و ....(عکس)(6 نظر)

داغ نتخاباتی: حضور وزیری هامانه در نماز جمعه این هقته یزد


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا "وزیری  هامانه وزیر نفت سابق دولت احمدی نژاد  که نامش در لیست کاندیدهای حوزه یزد و صدوق قرار دارد و شایعاتی پیرامون انتقال  وی در حوزه اردکان و حوزه تهران بزرگ  از گوشه کنار شنیده می شود امروز در نماز جمعه یزد حضور یافته بود .


حضور وی در نماز جمعه یزد به نوعی حضور وی در عرصه انتخابات یزد و صدوق را تایید می کند و بنا بر شنیده های موثق یزدفردا وی فعالیت های گسترده انتخاباتی خود را آغاز نموده و در محل ستاد انتخاباتی وی در بلوار شهید صدوقی همکاران ستاد وی آماده آغاز فعالیت های تبلیغاتی در موعد قانونی هستند .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=46509_Picture%202242.jpg

وزیری هامانه  و معلی رییس ستاد انتخاباتی در نماز جمعه این هفته عکس:مسعود میرجلیلی خبرنگار یزدفردا



با قطعیت حضور وزیری هامانه در انتخابات مجلس نهم از حوزه یزد و صدوق  و حضور قطعی حجت الاسلام وزیری شاهد رقابت دو تن از نوادگان وزیری بزرگ در یزد خواهیم بود که قطعا تشابه فامیلی این دو پسر عمو در انتخابات یزد باعث متضرر شدن هردو خواهد شد که لزوم توجه مبلغان این دو عزیز به اطلاع رسانی ویژه در جهت آموزش رای دهنگان در ثبت آراء را دارد که حتما نام کوچک نامزد مورد نظر را در برگ آراء خود لحاظ نمایند .


در دوره های گذشته بارها نام وزرای دولت های گذشته  و یا معاون اول رییس جمهور به عنوان کاندیداهای احتمالی مطرح بوده و این برای اولین بار است  که یکی از کاندیدا های این استان سابقه وزارت در دولت را درکارنامه خود دارد .

حضور قطعی وزیری هامانه  در حوزه انتخابیه یزد و صدوق تحلیل بسیاری از تحلیل گران را به هم خواهد زد و باید در روزهای آتی  منتظر اخبار داغ تری از این حوزه باشیم .