زمان : 28 Bahman 1390 - 17:00
شناسه : 46488
بازدید : 3906
پیام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف شهرستان بهاباد در راهپیمایی یوم الله22 بهمن پیام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف شهرستان بهاباد در راهپیمایی یوم الله22 بهمن
پیام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف شهرستان بهاباد در راهپیمایی یوم الله22 بهمن

امام جمعه و فرماندار بهاباد در پیامی مشترك از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی كردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، امام جمعه و فرماندار بهاباد در پیامی مشترك از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی كردند. متن پیام بدین شرح است:

اینك كه با آغاز دهه ی چهارم از حیات پربركت و طیبه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، "دهه ی پیشرفت و عدالت"، و در سی و سومین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزادهِ حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شده و انعكاس آن در میان ملت های مسلمان و كشورهای منطقه لرزه ای بزرگ بر اندام نحیف استكبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران در همایشی بزرگ و به یادماندنی افتخار دیگری را رقم زدند.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ملت ما را به یك ملت آگاه و سیاسی در سطح جهان بدل ساخت و به عنوان مدل حكومتی برتر و الگویی بی بدیل در نظام های سیاسی مطرح جهانی معرفی كرد.

اینجانبان ضمن بزرگداشت سی و سومین سالگشت پیروزی شكوهمند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بهاباد كه در مراسم یوم ا... بیست و دوم بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزشهای والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمودند، صمیمانه تقدیر و تشكر می نماییم.

همچنین از همكاری و تلاش وافر كمیته های ستاد دهه فجر شهرستان در برگزاری هر چه باشكوهتر مراسمات این دهه مبارك، كمال تشكر را داریم.

در تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل ا... تعالی فرجه الشریف) موفق و موید باشید.