زمان : 28 Bahman 1390 - 15:12
شناسه : 46465
بازدید : 1752
  خوراك يارانه اي در اختيار آبزي پروران استان خوراك يارانه اي در اختيار آبزي پروران استان

توسط مديريت امور شيلات سازمان جهاد كشاورزي استان يزدصورت خواهد گرفت:   خوراك يارانه اي در اختيار آبزي پروران استان قرار گرفت


مدير امور شيلات و آبزيان سازمان جهاد كشاورزي استان يزد گفت: با توجه به يك دهه خشكسالي در استان يزد و خسارات وارده به كشاورزان و آبزي پروران استان ، مديريت شيلات استان يزد خوراك آبزيان را به صورت يارانه اي در اختيار آبزي پروران قرار خواهد داد.

 محمد علي مبيني با بيان اين خبر افزود: خشكسالي هاي اخير موجب شده تا منابع آبي استان همچون چشمه، قنوات و چاه ها بر اثر كمبود بارندگي و عدم نزولات جوي با كاهش سفره زير زميني آب مواجه شده ، كه در نتيجه آبزي پروران نمي توانند از نتيجه كار راضي باشند.

وي اشاره كرد: خوراك آبزيان كه به صورت يارانه اي پرداخت خواهد شد به جهت حمايت مالي پرورش دهندگان در اختيار آنها گذاشته مي شود تا آبزي پروران توان مالي خود را حفظ نموده و با دلگرمي بيشتري در اين زمينه به فعاليت بپردازند.

مدير امور شيلات و آبزيان سازمان جهاد كشاورزي استان يزد تصريح كرد: با نوجه به اهميت خشكسالي در استان يزد ، مديريت شيلات سازمان جهاد كشاورزي در جهت توسعه و بهينه سازي پرورش آبزيان در استان تلاش هر چه بيشتر خود را خواهد كرد تا در اين زمينه حمايت هاي همه جانبه خود را در اختيار قشر كشاورز و آبزي پرور استان قرار دهد.