زمان : 28 Bahman 1390 - 09:10
شناسه : 46462
بازدید : 1906
پیام تسلیت آیت الله اعرافی پیام تسلیت آیت الله اعرافی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان جانسوز مرحوم مغفور حضرت حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی روحانی (قدس سره ) امام جمعه موقت میبد را به مردم شریف میبد خصوصا سلسله جلیله روحانیت میبد و همسر گرامی و آقازادگان بزرگوار و همه بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت می گویم.

آن عالم گرانمایه پس از سالها تحصیل و تحقیق به مدارج بالای علمی دست یافت و پس از آن در مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی و خط نورانی ولایت و خدمت خالصانه به مردم ، عمر شریف خود را سپری کرد.

مرحوم حاج آقای روحانی در کنار مرحوم آیت الله اعرافی (ره) سالها در سنگر امامت جمعه میبد ، در رسیدگی به امور مردم و محرومان و اعتلاو پیشبرد امور شهرستان میبد ، رنجهای فراوانی متحمل و خدمات شایان و فراموش نشدنی تقدیم نمود و با حضور خود در جبهه های دفاع مقدس و حمایت از رزمندگان و پشتیبانی از بسیجیان ، با همه وجود و توان کوشا بود.

آن روانشاد که به نام و صفت روحانی و آسمانی بود ، از اخلاقی نیکو و سیرتی پاک برخوردار و همواره در خدمت به خلق خدا کوشا بود.

امیدوارم مردم عزیز در تجلیل از مقام آن عالم بزرگوار و مجاهدتها و خدمات شایان آن مرحوم همت بگمارند و در مراسم تشییع و بزرگداشت ایشان شرکت نمایند.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علیرضا اعرافی 27/11/1390