زمان : 27 Bahman 1390 - 16:17
شناسه : 46409
بازدید : 1499
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد تفت تشكيل شد ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد تفت تشكيل شد
در جلسه اي با حضور امام جمعه تفت، فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات و بيت آيت الله حسنعلي(ره) ستاد بزرگداشت ارتحال امام جمعه فقيد تفت تشكيل گرديد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت صبح امروز در جلسه هماهنگي بزرگداشت اولين سالگرد ارتحال آيت‌الله حسنعلي(ره) اظهار داشت: مرحوم آيت‌الله حسنعلي يكي از شخصيت‌هاي كم نظيري است كه سوابق بي‌نظير مبارزي،علمي،تبليغي و ... وي چه قبل و چه بعد از انقلاب به ويژه در طول دوران دفاع مقدس قابل تأمل و درايت است. "حجت الاسلام مديح" تصريح كرد: به‌ منظور تجليل از مقام شامخ آن بزرگوار و شناساندن هر چه بيشتر ابعاد شخصيتي مرحوم آيت‌الله حسنعلي و اداي دين به وي، بايد تلاش شود مراسم اولين سالگرد ارتحال آن مرحوم هر چه باشكوه‌تر برگزار شود..
امام جمعه تفت گفت: اين شخصيت عظيم‌الشأن، به‌عنوان يك شخصيت ارزشمند موجب افتخار و ارزش ما بوده و هست و بايد با برگزاري مراسمي در منزله و مرتبه آن بزرگوار ياد و خاطره‌اش را بيش از پيش گرامي نگه‌ داريم. وي در ادامه به برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين مراسم اشاره كرد و عنوان داشت: براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر سالگرد ارتحال اين روحاني مبارز برنامه‌هايي در نظر گرفته شده و تقسيم وظايف به كميته ها و سازمان‌ها خواهد شد.
فرماندار تفت هم در اين جلسه ضمن تاكيد بر هر چه باشكوه تر برگزار شدن آئين اولين سالگرد ارتحال آيت الله حسنعلي(ره) گفت: آيت الله حسنعلي شخصيتي مردمي بود و بايد تلاش كرد تا مراسم بزرگداشت به بهترين وجه ممكن و در خور شأن وي باشد.
ابوالقاسم دهقان با اشاره به منش والا و شخصیت نیکوی آیت الله حسنعلي از دست اندرکاران امر خواستتا از برگزاری کلیشه ای این مراسم بپرهیزند و به واکاوی خصوصیات منحصر به فرد ایشانکه از او انسانی وارسته ساخته بود بپردازند.
فرماندار تفت با اشاره به مقبولیت شخصيت آیت ا.. حسنعلي در بینآحاد مردم، تجلیل از آن بزرگوار را فراتر از شهرستان، نیاز زمان امروز و انتقال به نسل جديد دانست و بر آمادگی مجموعه اداریشهرستان در برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید کرد.
در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر و ارائه پيشنهادات ، برای فراهم کردن امکانات و آماده کردن فضای برگزاریمراسم تصمیماتی گرفته شد که مقرر گردید توسط مسئولین استان و شهرستان با مشارک تمردم علاقمند در این زمینه، اجرایی گردد. در اين جلسه اعلام گرديدآئين اولين سالگرد ارتحال آيت الله حسنعلي(ره) از تاريخ 24/12/90 به مدت سه شب برگزار خواهد شد.