زمان : 25 Bahman 1390 - 18:19
شناسه : 46310
بازدید : 9831
داغ انتخاباتی: تایید صلاحیت محمدی کاندیدای مجلس نهم در حوزه یزدو صدوق ! (5 نظر) داغ انتخاباتی: تایید صلاحیت محمدی کاندیدای مجلس نهم در حوزه یزدو صدوق ! (5 نظر)

داغ انتخاباتی: تایید صلاحیت محمدی!

یزدفردا :درخبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا حکایت از عدم تایید صلاحیت محمدی "کویر"نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه یزد و صدوق داشت . 

 اما جدید ترین خبرهای رسیده به یزدفردا حاکی از آن است که صلاحیت دکتر غلامرضا محمدی  کاندیدای  انتخابات مجلس نهم از حوزه یزد و صدوق  تایید و به وی ابلاغ شده است ..

شنیده های انتخاباتی یزدفردا همچنین حکایت از آن دارد که وی قرار است به صورت مستقل در انتخابات مجلس نهم شرکت نماید .

همین شنیده ها حکایت از آن دارد که اعلام عدم احراز و یا رد صلاحیت وی باعث شد تا فرصتی بیست روزه   فعالیت انتخاباتی وی کاملا تعطیل شده و با اعلام تایید صلاحیت او تلاش های گسترده ای در جهت حضور موثر در انتخابات آتی را از صبح امروز آغاز نموده است .

محمدی در کارنامه خود  حضور در پست های معاونت سیاسی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، فرمانداری یزد، فرمانداری اردکان، تفت و مهریز و صدوق و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد را داشته والبته  او در هنر و ادب هم دستی بر آتش دارد و سالها شورای شعر و ادب و مشاورت هنری و فرهنگی استانداری را بعهده داشته است.و با تخلص "کویر "اشعار وی در زمینه های مختلف سروده شده است .

 

 

 

 

محمدی پس از بازنشستگی در بخش خصوصی مشغول فعالیت بوده و به تازگی از طرف استانداری یزد در سمت دبیراجرایی دبیرخانه اولین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری استان یزد منصوب گردیده است .