زمان : 25 Bahman 1390 - 11:28
شناسه : 46301
بازدید : 14599
داغ انتخاباتی :دکتر اعرافی با صدور بیانیه ای لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد !!(3 نظر) داغ انتخاباتی :دکتر اعرافی با صدور بیانیه ای لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد !!(3 نظر)

داغ انتخاباتی :دکتر اعرافی با صدور بیانیه ای لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد !!

خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :درپی انتشار فهرست انتخاباتی جبهه موسوم به اصلاح طلبان معتدل  توسط سایت امید اصلاحات،  که در آن اقدام  به معرفی نامزدهای اصلاح طلب شرکت کننده در مجلس نهم کرده بود  حسین اعرافی نامزد  حوزه انتخابیه تفت و میبد این خبر را در بیانیه ای تکذیب کرد و خود را نامزد مستقل در انتخابات مجلس نهم دانست . 

در این بیانیه  اعرافی آورده است : با عنایت به اینکه یک سایت خبری، اینجانب را به عنوان یکی از نامزدهای گروه اصلاح طلبان در این رقابت انتخاباتی معرفی کرده است این موضوع را تکذیب و با هیچ حزب و گروهی رایزنی نمی شود.

 دکتر حسین اعرافی در بیانیه خود می افزاید : اینجانب همه مطالب و موضع گیری های انتخاباتی خود را در قالب سخنرانی ها و بیانیه های رسمی اعلام می کنم و چنانچه هر گروه سیاسی از اینجانب اعلام حمایت کردند به منزله رایزنی با آن گروه نخواهد بود.

 در این بیانیه که با دست خط دکتر حسین اعرافی و با امضای وی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است مطالبی برای دعوت به اخلاق درست انتخابی و پرهیز از هرگونه انتشار مطالب غیر واقع و تخریبی نیز به چشم می خورد .

 دکتر حسین اعرافی در ادامه این بیانیه عموم اقشار جامعه را به حضور پرشور در این عرصه انتخاباتی و انتخاب نامزدهای اصلح در این عرصه ملی و شرایط حساس کشور دعوت کرده است  .

 وی در بخش دیگری از بیانیه خود به فرصت طلبی عناصر ضد انقلاب و فتنه جویان خارج نشین در انتخابات اشاره می کند و می افزاید : با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت و رهنمود های واضح ایشان معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح مشخص است و نباید با این بد اخلاقی های انتخاباتی به فرصت طلبان مجال عرض اندام دهیم .

 آنچه مسلم است سایت خبری مذکور نه تنها از سوابق حسین اعرافی و خانواده وی بی اطلاع بوده است بلکه اغلب حوزه های انتخابیه را هم اشتباه منتشر و به اسامی نامزد های مجلس نهم منصوب کرده است .

 

متن کامل تکذیبیه که در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است: تکذیبیه دکتر حسین اعرافی در خصوص شایعات انتخاباتی دکتر حسین اعرافی نامزد انتخاباتی حوزه تفت و میبد با صدور بیانیه ای همه شایعات انتخاباتی پیرامون انتصاب وی به گروه های سیاسی را تکذیب کرد . بگزارش ستاد انتخاباتی دکتر حسین اعرافی درپی انتشار خبر مبهمی در یکی از سایت های خبری که با شیطنت رسانه ای اقدام به معرفی غیر واقع نامزدهای اصلاح طلب شرکت کننده در مجلس نهم کرده است دکتر حسین اعرافی نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه تفت و میبد این خبر را در بیانیه ای تکذیب کرد و پیگیری حقوقی برای برخورد با عامل یا عاملان این حرکت غیر اخلاقی را خواستار شد . در این بیانیه دکتر حسین اعرافی آورده است : با عنایت به اینکه یک سایت خبری اینجانب را به عنوان یکی از نامزدهای گروه اصلاح طلبان در این رقابت انتخاباتی معرفی کرده است این موضوع را تکذیب و مسببان آن را مورد پیگرد قانونی قرار خواهم داد . در این بیانیه که با دست خط دکتر حسین اعرافی و با امضای وی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است مطالبی برای دعوت به اخلاق درست انتخابی و پرهیز از هرگونه انتشار مطالب غیر واقع و تخریبی نیز به چشم می خورد . دکتر حسین اعرافی در ادامه این بیانیه عموم اقشار جامعه را به حضور پرشور در این عرصه انتخاباتی و انتخاب نامزدهای اصلح در این عرصه ملی و شرایط حساس کشور دعوت کرده است . وی در بخش دیگری از بیانیه خود به فرصت طلبی عناصر ضد انقلاب و فتنه جویان خارج نشین در انتخابات اشاره می کند و می افزاید : با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت و رهنمود های واضح ایشان معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح مشخص است و نباید با این بد اخلاقی های انتخاباتی به فرصت طلبان مجال عرض اندام دهیم . آنچه مسلم است سایت خبری مذکور نه تنها از سوابق حسین اعرافی و خانواده وی بی اطلاع بوده است بلکه اغلب حوزه های انتخابیه را هم اشتباه منتشر و به اسامی نامزد های مجلس نهم منصوب کرده است . دکتر حسین اعرافی فرزند حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه فقید شهرستان میبد و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز هست .