زمان : 25 Bahman 1390 - 09:56
شناسه : 46297
بازدید : 2478
رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد: آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد: آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد

 حسین عسکرزاده با بیان اینکه آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد گفت: باید مجریان انتخابات آموزشهای لازم را کسب نمایند تا در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز مشکلات احتمالی تصمیمات مناسبی را در خصوص مرتفع نمودن آن اتخاذ نمایند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به نقش تأثیر گذار کاربران IT در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : دغدغه ی مسئولین ستاد انتخابات آموزش تمامی اعضای شعب اخذ رأی می باشد  ولی به دلیل آنکه یکی از ارکان برگزاری انتخابات این دوره رایانه می باشد باید با همکاری مناسب با کمیته فناوری اطلاعات تمهیدات لازم در خصوص فراهم نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و به ویژه آموزش کاربران رایانه فراهم شود.

 در ادامه غلامرضا طبایی مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان گفت: بحمدالله با پیگیری های مستمر اعضای کمیته و تعامل مناسب با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان تمامی مقدمات کار برای آموزش اعضای شعب فراهم شده است.

 وی اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای اعضای شعب کاربرای رایانه و نمایندگان فرماندار که باید در کلاسهای آموزشی شرکت نمایند براساس جدول زمانبندی طی 7 دوره که از 26/11/90 آغاز و تا 9/12/90 ادامه خواهد داشت تمامی مجریان آموزشهای لازم درخصوص برگزاری هرچه بهتر این انتخابات فرا خواهند گرفت.

 مسئول کمیته آموزش افزود: با توجه به تأثیر گذاری رایانه و با همکاری کمیته فناوری اطلاعات دوره آموزشی اختصاصی با حضور 300 نفر از کاربران رایانه و با هدف آموزش سامانه جامع انتخابات برگزار خواهد شد.