زمان : 25 Bahman 1390 - 01:57
شناسه : 46270
بازدید : 4561
بهره برداري از 5 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی اردکان بهره برداري از 5 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی اردکان
بهره برداري از 5 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی اردکان

همزمان با نهمین روز از ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، 5 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتي اردکان به بهره برداري رسيد.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي با اعلام اين خبر گفت: در اين مراسم كه با حضور رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، تابش نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، رجایی فرماندار اردکان و جمعي از مسئولين شهرستان برگزار شد، شبكه داخلی گاز و شبکه روشنایی وسط بلواری شهرک صنعتي اردکان و واحد های توليدي کاشی خاطره اردکان، پلاستو فوم نوین اردکان و سوله سازی طاق کسری افتتاح و به بهره برداري رسيدند.
سيد مسعود عظيمي در خصوص گازرساني به اين شهرک صنعتی افزود: شبكه داخلي گاز به طول 19420 متر با صرف هزينه اي بالغ بر هفت هزار و پانصد ميلیون ريال و 3 ایستگاه TBS ده هزار متر مکعبی در مدت زمان 6 ماه به اتمام رسيده است كه با بهره برداري از آن واحدهای صنعتي مستقر در اين شهرک از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.
وی در خصوص شبکه روشنایی وسط بلواری این شهرک صنعتی توضیح داد: این شبکه به طول 3500 متر و با هزینه 2000 میلیون ریال در مدت 4 ماه اتمام و به بهره برداری رسید.
عظیمی همچنین از پایان طراحی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردکان و طی مراحل انتخاب پیمانکار خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهرک حدود 20 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که امیدواریم با حمایت مسئولین استان و شهرستان در تخصیص اعتبار لازم و همچنین نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، عملیات احداث این تصفیه خانه اوایل سال آینده آغاز شود.
محمد رضا تابش نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، اظهار داشت: فعالیت های عمرانی انجام شده طی یک سال گذشته در شهرک صنعتی اردکان بسیار ارزنده و نسبت به سنوات گذشته بسیار چشمگیر است.
در ادامه مراسم واحد صنعتي کاشی خاطره اردکان با اشتغالزایي 150 نفر و سرمايه گذاري بالغ بر 140 ميليارد ريال و واحد صنعتی پلاستو فوم نوین تولیید کننده فوم بلوکهای سقفی با اشتغالزایی 8 نفر و سرمایه گذاری بیش از 3 میلیارد ریال و همچنین واحد سوله سازی طاق کسری با اشتغال 35 نفر و سرمایه گذاری حدود 5 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.