زمان : 25 Bahman 1390 - 01:05
شناسه : 46267
بازدید : 2563
بهره مندي بيش از صد نفر از آموزش هاي فني و حرفه اي در شهرستان صدوق بهره مندي بيش از صد نفر از آموزش هاي فني و حرفه اي در شهرستان صدوق

بهره مندي بيش از صد نفر از آموزش هاي فني و حرفه اي در شهرستان صدوق

از ابتداي سال جاري تاكنون 118 نفر در آموزشگاه هاي آزاد شهرستان صدوق از آموزش هاي مهارتي بهره مند شدند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان صدوق با اعلام فعاليت 4 آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در اين شهرستان بيان كرد : در ده ماهه نخست سال جاري 99 نفر از خواهران و 19 نفر از برادران در اين آموزشگاه ها آموزش هاي فني و حرفه اي را فرا گرفته اند .

مجيد فصاحت ميزان آموزش ارائه شده را 33 هزار و 967 نفر – ساعت شامل 32 هزار و 624 نفر – ساعت آموزش خواهران و يك هزار و 343 نفر – ساعت آموزش برادران عنوان كرد .

وي رشته هاي آموزشي در مؤسسات كارآموزي صدوق را ICDL  درجه يك ، ICDL  درجه دو ، نازكدوز زنانه  و خياط لباس شب و عروس ذكر كرد و افزود : تاكنون 9 دوره براي اين رشته ها برگزار شده است .

فصاحت  با بيان اينكه بيشترين آمار شركت كنندگان مربوط به رشته نازكدوز زنانه است اظهار كرد :   از بين شركت كنندگان در دوره براي 52 نفر گواهينامه مهارت صادر شده است . 

رئيس مركز آموزش فني و حرفه  اي شهرستان صدوق از فعاليت 5 مدير و 5 مربي نيز در مؤسسات كارآموزي آزاد اين شهرستان خبر داد و گفت : از ابتداي سال 12 مورد بازرسي از اين مؤسسات به عمل آمده است .

فصاحت در پايان يادآور شد : در بخش خريد خدمات نيز دو دوره آموزشي ويژه 41 نفر از كارآموزان مؤسسات كارآموزي آزاد تشكيل گرديد كه تمامي كارآموزان موفق به دريافت گواهينامه مهارت شدند .