زمان : 24 Bahman 1390 - 20:25
شناسه : 46181
بازدید : 1408
پيام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف استان یزد در راهپیمایی يوم الله22 بهمن پيام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف استان یزد در راهپیمایی يوم الله22 بهمن

پيام تشكر و قدردانی از حماسه آفرینی مردم شریف استان یزد در راهپیمایی يوم الله22 بهمن

     

نماينده ولي فقيه در استان، نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان رهبري و استاندار يزد در پيامي مشترك از حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن قدرداني كردند.

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:

 ایران اسلامی  طي دوران مختلف به ويژه از  33 سال گذشته تاكنون سلحشوری ها و حماسه های فراوانی از ملت شجاع خود به چشم دیده است . 

   حضور دشمن کوب و حماسی مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی  در راهپیمایی روز گذشته بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و به جهانیان نشان داد که ملت شجاع  ایران اسلامی که برای پیروزی و تثبیت  انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای ارزشمند آن، از مال و جان خود گذشته و فرزندان برومند خویش را تقدیم راه خدا نموده اند، همچنان بر سر پیمان خود با پیر فرزانه جمارانی؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام،  همچون كوه ،محکم و استوار ایستاده اند و با اطاعت و فرمانبری از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در مسير اعتلای ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و صد البته که هیچ نیروی مادي و بشری را یارای مقابله با روح ایمان و عزم راسخ این ملت هميشه در صحنه  نیست.

    بی تردید انقلاب اسلامی از همین روزهای پرشور به سراسر جهان صادر شد و اکنون که ملتهای مبارز و آزادیخواه جهان  نظاره گر  این صحنه ها بوده اند متأثر از این فضا ، روز به روز بر هوشیاری خود افزوده و با جدیتی افزونتر به مقابله با استکبارشوم و منفور می پردازند .

مردم متدین و انقلابی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد روز گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه ، همگام و همراه با ملت شریف ایران اسلامی و به یاد روزهای اول انقلاب شعار «استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی» را فریاد زده و حماسه ای دیگر آفریدند تا برگ زرینی باشد که بر کتاب قطور افتخاراتشان افزوده می گردد.

لازم ميدانيم از حضور حماسي و دشمن شكن مردم عزيز استان يزد، تقدير و تشكر داشته از خداوند متعال، اجر و پاداش همگان را مسألت نمائيم.

 در تحت توجهات حضرت ولي عصر(عجل الله تعالي فرجه الشريف) موفق و مويد باشيد.