زمان : 24 Bahman 1390 - 18:58
شناسه : 46169
بازدید : 1845
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:باید در کنار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مکان هائی آموزشی نظیر مدرسه برای تحکیم باورهای دینی جوان تشکیل شود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:باید در کنار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مکان هائی آموزشی نظیر مدرسه برای تحکیم باورهای دینی جوان تشکیل شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر حضور پرشور جوانان در مساجد و تحکیم باورهای دینی اظهارداشت: باید در کنار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مکان هائی آموزشی نظیر مدرسه برای تحکیم باورهای دینی جوان تشکیل شود.
آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار مسئولان منطقه 2کانون های فرهنگی هنری مساجد و اعضای هیات ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: باید در کنار کانون های فرهنگی هنری و مساجد، مدارسی در هر محله برای تربیت جوانان در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: کانون های آموزشی و مدارس باید در کنار کانون های فرهنگی هنر ی مساجد ایجاد تا جوانان شهر و روستا در این مراکز باورهای دینی و اعتقادی آن تحکیم شود.
حجت الاسملام و المسلمین حسینی خراسانی، مسئول ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری با اشاره به فعالیت های متنوع کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد: کانون های مساجد سد محکمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد اکنون با 2 میلیون جوان در ارتباط هستند و نقش موثری در احیا و کارکردهای مساجد بر عهده دارند.
حجت الاسلم و المسلمین رمضانعلی معتمدی مسئول شورای منطقه 2 کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این نشست با اشاره به طرح تلاوت نور و تفسیر نور در مساجد خاطرنشان کرذد: با اجرای این طرح ها مساجد احیا شده اند.
حجت الاسلم و المسلمین معتمدی با توجه به بعد آموزشی و زیر ساختی در کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: مدیرمسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوره های آموزشی متعددی نظیر دوره آموزشی مدیریت فرهنگی شرکت و به عنوان بازوان توانمند امام جماعت درمساجد کشور فعالیت دارند.

وی با اشاره به توجه به کانون های فرهنگی هنری روستائی بیان کرد: با رویکرد جدید مساجدو کانون های فرهنگی هنری به عنوان مرکز تجمع و محور فعالیت های روستا قرار گرفته اند.
مسئول کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار مصلی های نماز جمعه و آموزشی تفسیر کوتاه ویژه امامان جماعت را از دیگر فعالیت های ستاد عالی کانون های مساجد ذکر کرد.