زمان : 24 Bahman 1390 - 11:23
شناسه : 46150
بازدید : 4998
با حضور امام جمعه شهرستان میبد: افتتاح مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد میبد با حضور امام جمعه شهرستان میبد: افتتاح مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد میبد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در این مراسم با تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ساخت مسجدالنبی شهرک صنعتی جهان آباد در راستای رویکردهای فرهنگی مذهبی این شرکت در سال جاری است.

عظیمی با اشاره به اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی در راستای برنامه های فرهنگی مذهبی تصریح کرد: این شرکت در چند سال اخیر برنامه های متنوعی در راستای ایجاد بستر سازی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته است که از این موارد می توان ساخت مسجد شهرک های صنعتی یزد و جهان آباد میبد و همچنین ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج را نام برد.

وی در خصوص مشخصات فنی این طرح اظهار داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 598 متر مربع و با زیربنای 350 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال احداث شده است.

عظیمی در تشریح فعالیت های شرکت شهرکها در مجموعه شهرستان میبد اظهار داشت: این شرکت اقدامات متعدد عمرانی را در شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان میبد طی سالهای اخیر انجام داده است.

 وی ساخت مسجد، ساخت تصفیه خانه فاضلاب، ایجاد شبکه داخلی فاضلاب و احداث شبکه داخلی گاز در شهرک صنعتی جهان آباد میبد را از فعالیت های عمرانی مهم در این شهرک عنوان کرد.

در ادامه آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد با تقدیر از فعالیت های مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی در شهرستان میبد و آبادانی شهرکهای صنعتی و نواحی ایجاد شده در این شهرستان گفت: ساخت مساجد در شهرکهای صنعتی بایستی از اولویت های کاری باشد و اقامه نماز می تواند موجب افزایش برکت در امور اقتصادی شود.



خاطر نشان می سازد در ابتدای این مراسم پایگاه مقاومت بسیج مهدی موعود شهرک صنعتی جهان آباد میبد نیز افتتاح شد.

در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان در مسابقه دهه فجر جوایزی اهدا شد.

شایان ذکر است در این مراسم رجایی فرماندار شهرستان میبد، عبداللهی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد، سرهنگ زارع فرمانده سپاه میبد، روسای بانک های ملی و مهر استان و سایر مسئولین شهرستان میبد حضور داشتند.