زمان : 24 Bahman 1390 - 10:55
شناسه : 46148
بازدید : 1287
مدير امور شيلات سازمان جهاد كشاورزي استان يزد: مصرف آبزيان در استان به 5/6 كيلو گرم افزايش يافت مدير امور شيلات سازمان جهاد كشاورزي استان يزد: مصرف آبزيان در استان به 5/6 كيلو گرم افزايش يافت
محمد علي مبيني با بيان اين خبر افزود: ميانگين سرانه مصرف آبزيان در استان به 5/6 كيلوگرم رسيده است در حاليكه در سالهاي گذشته ميزان مصرف آبزيان در استان پايين تر بوده است.
وي تصريح كرد: يكي از برنامه هاي برگزار شده دورههاي آموزشي اين مديريت، روش هاي صحيح طبخ ماهي در استان مي باشد كه تعداد 2 هزار و 800 نفر از بانوان علاقمند به اين رشته آموزش انواع غذا با ماهي و ميگو را فرا گرفتند.
مدير امور شيلات و آبزيان سازمان جهاد كشاورزي استان يزد با اشاره به اينكه در دوره هاي آموزشي به اهميت و فوايد آبزيان در تامين سلامت جامعه تاكيد بسيار شده است افزود: در راستاي برنامه هاي آموزشي، اين مديريت ساليانه برنامه هاي راديويي و تلويزيوني متعددي اجرا نموده است كه در مجموع مي توان اثرات مصرف آبزيان در استان را مثبت دانست.
مبيني خاطر نشان كرد: اميدواريم در سال آينده اين روند رو به رشد با افزايشي چشمگيرادامه يابد و افزايش ميانگين سرانه مصرف ماهي د راستان را بيش از بيش شاهد باشيم.