زمان : 24 Bahman 1390 - 03:24
شناسه : 46134
بازدید : 3714
یک میلیون نسخه تبلیغی در روزهای اولیه تبلیغات یک میلیون نسخه تبلیغی در روزهای اولیه تبلیغات

یک میلیون نسخه تبلیغی در روزهای اولیه تبلیغات

 

 یزدفردا کاظمینی در روزنوشت خود نوشت:حقیقت و مدارا عنوان کتابی است از محمد اسفندیاری که خلاصه کتاب آنست که:

.... و اما، جمع حقیقت و مدارا دشوار است، آنکه خود را برحق می داند، دشوارش می آید با دگر اندیشان مدارا کند حال این که هنر در جمع این دو است که هم آدمی  دغدغه حقیقت را داشته باشد و هم مدارا پیشه سازد. مداهنه نکند و مدارا کند، نه اینکه هم مداهنه کند و هم مدارا.

**************

خبری در بازار طراحی و چاپ و نشر پیچیده شده که یک کاندیدای انتخابات مجلس تنها در روز اول انتخابات، یک میلیون نسخه رنگی انتشار دهد و شوکی به افکار عمومی وارد اورد، تا شوک در مرحله روز های پایانی نیز پایدار بماند .

آیا کاندیدای مذکور خود را حقیقت می داند؟ چرا که ذره ای مدارا با فرهنگ عمومی جامعه و مشکلات اقتصادی مردم  نمی نماید.

**************

اسفندیاری از تفکر و منش افراد سخن رانده است و حقیر از حقیقت پنداری و غروز کاذب افراد و فضای عمومی جامعه مطلب می گویم تا چه مقدار مقبول خلایق قرار گیرد.

نکته:

ـ پول این همه تبلیغات از کجا می آید؟

ـ براستی چه جریانات سیاسی، مردم را ساده انگاشته که فکر می کنند انتخابات، خیمه شب بازی است؟