زمان : 24 Bahman 1390 - 03:23
شناسه : 46133
بازدید : 12686
داغ انتخاباتی حوزه استان یزد :کاندیداهای مستقل در یزد همیشه پیشتاز بوده اند(1 نظر) داغ انتخاباتی حوزه استان یزد :کاندیداهای مستقل در یزد همیشه پیشتاز بوده اند(1 نظر)

داغ انتخاباتی حوزه استان یزد :کاندیداهای مستقل در یزد همیشه پیشتاز بوده اند

 

یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی در روز نوشت خود نوشت:بر اساس نتایج بدست آمده در انتخابات گذشته در یزد ، معمولأ کاندیداهای مستقل از اقبال بیشتری برخوردار بوده ، و احزاب سیاسی کمتر قادر به جذب نظرات مردمی بوده اند .

در انتخابات اخیر ، اصلاح طلبان در سطح کشور ، حضور کم رنگی داشته و کاندیداهای جبهه پایداری به رهبری آقای مصباح یزدی و جبهه متحد اصول گرایی به رهبری آقای مهدوی کنی که جریانات اصلی اصول گرایی می باشند ، از نقشی پر رنگ در انتخابات این دوره برخوردار می باشند ومعلوم نیست گرایش مردم به این دو جریان سیاسی به چه میزان خواهد بود !!؟

عنایت به تبلیغات صدا و سیما ، و انتشار برخی پیام های مراجع و تبلیغ گسترده کاندیدا ها ، می تواند در حضور گسترده مردمی مؤثر باشد و با توجه به اندیشه و تفکر جمعی در کشور ، شانس کاندیداهای مستقل به مراتب بیشتر از کاندیداهای اصول گرایی و بخصوص جبهه پایداری خواهد بود .

علی ایحال انشا ا... بین صالحین ، خبرگان اصلح به مجلس راه خواهند یافت .

نکته :

اخیرأ در حوزه های یزد ، میبد و تفت و اردکان حرکتهای تخریبی بر علیه کاندیداهای مستقل آغاز گردیده که گواه عدم اقبال عمومی به احزاب سیاسی در استان دار العباده است .