زمان : 24 Bahman 1390 - 03:21
شناسه : 46132
بازدید : 12256
داغ انتخاباتی از حوزه یزد و صدوق :حواشی اخیر انتخابات !!!!(3 نظر) داغ انتخاباتی از حوزه یزد و صدوق :حواشی اخیر انتخابات !!!!(3 نظر)

داغ انتخاباتی از حوزه یزد و صدوق :حواشی اخیر انتخابات !!!!

یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی در روزنوشتش نوشت:1_ جلسه سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود وزیری که به دانشگاه یزد دعوت شده بود لغو گردیده است ، قبل از ایشان چهار کاندیدای اصول گرا سخنرانی کرده بودند و از حضور و سخنرانی وی در یکی از مساجد صفائیه جلوگیری شده است ، وزیری کاندیدای مستقل می باشد و احتمالأ مورد حمایت جناح مطهری در مجلس قرار خواهد گرفت .

2_ نزدیک به 30 نفر از روحانیون سرشناس یزدی در شب میلاد نبی مکرم اسلام جهت هم اندیشی به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نشستی با مهندس سردار فقیه خراسانی داشته اند ، فقیه خراسانی اصول گرا بوده و از حمایت مردمی بالایی طبق نظر سنجی ها برخوردار می باشد .

3_ دکتر خلیل اردکانی در حوزه میبد و تفت خود را کاندیدای اصلح دانسته و انگیزه حضور خود در انتخابات را ، حضور حقوقدان خبره در مجلس تعبیر می نماید .

4_ تماس های مکرری با دفتر مرکزی جبهه پایداری صورت گرفته است که در مورد کاندیدای معرفی شده از سوی جبهه پایداری برای یزد ، تجدید نظر گردد ، از قرار مسموع 2 سردار موفق سپاه در این عرصه با هم رقابت می نمایند . ( سرداران فقیه خراسانی _ محمد صالح جوکار )

5_ بر اساس آخرین تحلیلهای بدست آمده در حوزه اردکان ، و میبد و تفت مهندس تابش و دکتر اعرافی از پیشتازی چشمگیری برخوردار می باشند .

6_ نشریه پنجره ، خاتمی و موسوی خوئینی ها را سران جدید فتنه معرفی کرده و خواستار برخورد با آنان شده است این نشریه در میدان شهید بهشتی یزد به وفور بین مردم تقسیم شده است .

نکته :

سید والا گوهر و روحانی خوش سیرتی چندی پیش به یکی از مسئولان گفته بود اگر می دانستی قیامت چه خبر است از روستایت بیرون نمی آمدی !!

انشا ا... کاندیداها با قصد قربت و خدمت به مردم وارد عرصه شده باشند و از تخریب رقبا جدأ خودداری نمایند .

همچنین اخیرأ آیت ا... العظمی سبحانی فرموده اند کسی که نماز شب می خواند اما فاقد تخصص است بدرد مجلس نمی خورد .

« انشا ا... نماز شب خوانهای متخصص به مجلس روند »