زمان : 30 Dey 1385 - 00:54
شناسه : 4612
بازدید : 3264
اطلاعیه پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی مهندسی صنایع(برنامه ریزی و تحلیل سیستمها) و مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) ومهندسی فناوری اطلاعات(IT) اطلاعیه پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی مهندسی صنایع(برنامه ریزی و تحلیل سیستمها) و مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) ومهندسی فناوری اطلاعات(IT)
اطلاعیه پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی مهندسی صنایع(برنامه ریزی و تحلیل سیستمها) و مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) ومهندسی فناوری اطلاعات(IT)


­­ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به منظور کمک به همگانی کردن آموزش عالی و دسترسی بیشتر افراد مستعد به آموزش عالی، کمک به ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه و تأمین بخشی از نیروهای متخصص و مورد نیاز کشور، در رشته مهندسی صنایع(برنامه ریزی و تحلیل سیستمها) و مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)و فناوری اطلاعات(IT) برای ترم دوم سال تحصیلی86-85 (بهمن 85) به صورت الکترونیکی (مجازی) دانشجوی کارشناسی می پذیرد .

(دروس و برنامه های این دوره از طریق اینترنت به دانشجو ارائه می گردد و حضور دانشجو تنها جهت برگزاری دروس عملی وآزمایشگاهی و شرکت در امتحانات پایانی الزامی خواهد بود )

تحصیل در سیستم های آموزش الکترونیکی، در دنیا با نام های مختلفی نظیر elearning - virtual learning -

virtual university شناخته می شود. در این سیستم دانشجو با استفاده از کامپیوتر و از طریق شبکه اینترنت به سایت این مرکز متصل شده و در کلاس درس شرکت می کند. به دلیل پایین بودن پهنای باند قابل دسترسی کاربران در ایران، اکثر کلاسها (به غیر از کلاسهای عملی و آزمایشگاه ها) از قبل با کیفیت بسیار خوب ضبط و ذخیره شده و دانشجویان می توانند در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی دارند، از این کلاسها استفاده کنند. علاوه بر آن برای رفع اشکال درسی، اساتید و دستیارانشان به طور منظم در طول هفته از طریق سیستم های "گفتگو" (chat) یا پست الکترونیکی ، پاسخگوی دانشجویان خواهند بود.

داوطلبین بشرط داشتن ضوابط پذیرش این دوره مندرج در این آگهی در بدو ورود به عنوان دانشپذیرپذیرفته شده و پس از یک نیم سال کسب حد نصاب لازم در پایان دوره دانشپذیری ، دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شناخته خواهند شد.به دانش‌آموختگان مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری توسط ­­دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعطا می‌گردد.



ضوابط پذیرش و ثبت نام در دوره دانشپذیری

· داشتن مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم در رشته های ریاضی یا تجربی و یا دارا بودن گواهی پیش دانشگاهی رشته ریاضی یا تجربی نظام جدید با حداقل معدل 12 الزامی می باشد.

تبصره1: دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای به شرط داشتن مدرک کاردانی مرتبط ( به جای مدرک پیش دانشگاهی با حداقل معدل 12) مجاز به شرکت در این دوره ها می باشند. بدیهی است که واحد های گذرانده شده دارندگان مدارک بالاتر از دیپلم/پیش دانشگاهی به هیچ وجه معادل سازی نمی گردد.

توجه : افرادی که معدل آنان زیر 12 می باشد حق شرکت در این دوره را ندارند.

· دانشگاه پس از بررسی تقاضاهابا توجه به امکانات دانشگاه اسامی دانشپذیران را اعلام می نماید.

· تشکیل دوره منوط به رسیدن به حدنصاب لازم می باشد .

· هر داوطلب موظف است در دوره دانش پذیری در دروس (ریاضی 1 – فیزیک 1 – برنامه نویسی کامپیوتر- ادبیات فارسی – زبان انگلیسی) که توسط این مرکز ارائه می گردد، ثبت نام کند. (سرفصل های این دروس همان سرفصل های مصوبه شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد که در سال اول دانشگاه به کلیه دانشجویان رشته های مهندسی ارائه می گردد)

تبصره: پس از تبدیل دانشپذیری به دانشجویی واحدهای فوق جزو دروس دوره کارشناسی محسوب خواهد گردید.

ضوابط تبدیل وضعیت از دانشپذیری به دانشجویی

برای تبدیل وضعیت دانشپذیری به دانشجویی، داوطلبان باید در آزمون پایان دوره دانشپذیری که به صورت حضوری و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد شرکت نمایند و حداقل نمره 10 از 20 در هر درس و معدل کل 12.4 از 20 را کسب نمایند.

شهریه دوره

شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی در دوره ( دانش پذیری و دانشجویی ) 000/ 500/1ریال و شهریه متغیر هر واحد نظری 000/200 ریال می باشد.

تبصره1 : هر گونه افزایش سالانه برابر مصوبات دانشگاه اعلام گردیده و باید پرداخت شود .

تبصره 2 : فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و می توانند از 30 درصد تخفیف در شهریه کل دوره استفاده نمایند.

مراحل ثبت نام

داوطلبین گرامی برای در خواست پذیرش در دوره ی آموزش الکترونیکی باید ابتدا از طریق آدرس الکترونیکی http://62.220.103.68 ، ثبت نام به صورت اینترنتی انجام دهند. برای این منظور ابتدا باید مبلغ ذکر شده در ذیل را به حساب سیبا شماره 2177489001006 بانک ملی ایران شعبه اسکان به نام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پرداخت نموده و شماره فیش مورد نظررا در سیستم ثبت نام اینترنتی وارد نمایند.
پس از پایان ثبت نام اینترنتی نسخه ی چاپ شده اطلاعات وارد شده به سیستم پذیرش اینترنتی را به همراه مدارک زیر به آدرس : تهران- صندوق پستی 4416-15875 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی- مرکز آموزش از راه دور (الکترونیکی) از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

توجه : در هنگام پر کردن فرم تقاضانامه در سایت، اسکن عکس جدید با اندازه خواسته شده در فرم را بالاگذاری نمایید.

تبصره : در پایان انجام ثبت نام اینترنتی امکان چاپ کردن فرم پذیرش تعبیه شده است که متقاضیان موظف می باشند پرینتی از این فرم تهیه کرده و همراه با سایر مدارک به این واحد ارسال نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه

1) تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه آخر در صورت داشتن توضیحات

2) تصویر آخرین مدرک تحصیلی (در صورتیکه در مدرک ارائه شده ، میانگین کل نمرات داوطلب قید نشده باشد ، بایستی همراه آن مستنداتی دال بر تایید میانگین کل نمرات از قبیل کارنامه تایید شده و یا نامه کتبی معتبر از مراجع صادر کننده مدرک ، اخذ و به همراه سایر مدارک ارسال گردد . )

تبصره : به مدارکی که معدل آن قید نگردیده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3)دو قطعه عکس 4*3

4) پرینت فرم تقاضانامه تکمیل شده

تبصره: در صورت نداشتن امضا و تاریخ در فرم تقاضانامه ارسالی از پذیرش متقاضی در هر مرحله از ثبت نام جلوگیری به عمل می آید.

5) ارائه اصل و کپی فیش بانکی به مبلغ 000/200ریال بابت حق ثبت نام اولیه و بررسی مدارک ، واریز شده به حساب سیبا شماره 2177489001006بانک ملی شعبه اسکان به نام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی.

تبصره: داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که مشخصات تکمیل شده در فرم ثبت نام مبنای پذیرش دانشپذیر می باشد و چنانچه عدم صحت آن در هر زمانی اثبات گردد مسئولیت آن بر عهده دانشپذیر می باشد و دانشگاه از ادامه تحصیل در هر مرحله از تحصیل جلوگیری به عمل می آورد و شهریه های پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

تبصره: در صورت انصراف داوطلب در هر مرحله از تحصیل و به هر دلیل، وجوه دریافتی به هیچوجه مسترد نخواهد گردید.

نکات مهم

1) لازم است دو نسخه از تصویر رسید بانکی تهیه شده و یک نسخه آن نزد داوطلب نگهداری شود و اصل آن همراه با نسخه دیگر تصویر رسید بانکی و سایر مدارک ارسال گردد .

2) مدارک ارسالی به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد .

3) به مدارک ناقص یا مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

4) مدارک داوطلبان بایستی به آدرس مرکز ارسال گردد و عواقب ارسال اشتباهی مدارک بر عهده داوطلب خواهدبود.

5) غایبین خدمت نظام وظیفه عمومی و همچنین منصرفین سایر دانشگاهها تا تعیین تکلیف حق ثبت نام در دوره دانش‌پذیری را ندارند .

6) هیچگونه خدمات رفاهی از قبیل کمک هزینه تحصیلی ، بیمه ، خوابگاه ، بن کتاب و غیره به دانشپذیران تعلق نمی گیرد .

7) داوطلبین برای اتصال به سایت آموزش الکترونیکی دانشگاه در طول دوره موظف به تهیه نیازمندیهای کامپیوتر شخصی خود بوده و دانشگاه تعهدی در این مورد ندارد .

8) هرگونه انتقال دائم ، تغییر رشته تحصیلی و مهمان در دوره‌های الکترونیکی ممنوع می‌باشد .