زمان : 24 Bahman 1390 - 00:57
شناسه : 46095
بازدید : 850
سيدمهدي رحمتي: شايد به بازي با الاتفاق نرسم سيدمهدي رحمتي: شايد به بازي با الاتفاق نرسم

سيدمهدي رحمتي: شايد به بازي با الاتفاق نرسم

مصدوميتهاي پي در پي که براي بازيکنان تيم فوتبال استقلال رخ مي دهد مانند سونامي اين تيم را فرا گرفته است. بعد از مصدوميت بازيکناني مانند تيموريان، جباري، ميداودي و زندي اين بار نوبت به شماره يک استقلال است تا با مصدوميت ناگهاني خود استقلالي ها را نگران کند.

  سید مهدی رحمتی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، درباره مصدومیت خود اظهار داشت: در بازی مقابل ذوب آهن بود که در مچ پایم احساس درد داشتم. با تشدید درد بعد از بازی به کلینیک دکتر نوروزی رفتم تا پایم را مداوا کنم. الان هم او بهتر از هر کسی می تواند درباره میزان مصدومیت من نظر بدهد زیرا مرا معاینه کرده و حتی خودم هم نمی دانم مصدومیتم تا چه اندازه شدید است.

وی ادامه داد: مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است. شاید فشردگی بازیها در این مصدومیت ها تاثیرگذار باشد. امیدوارم مشکلم جدی نباشد و بتوانم استقلال را در بازی حساس مقابل الاتفاق همراهی کنم.

دکتر امین نوروزی رئیس کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی که رحمتی برای مداوای مصدومیت خود نزد او رفته بود درباره وضعیت دروازه بان استقلال نیز به ایپنا گفت: متاسفانه رحمتی از ناحیه رابط خارجی مچ پای راست دچار کشیدگی شده است و با توجه به در پیش بودن دیدار استقلال با الاتفاق عربستان برنامه فشرده فیزیوتراپی برای رحمتی تجویز شده است.

وی ادامه داد: فعلا نمی توانم درباره اینکه رحمتی می تواند استقلال را در بازی مقابل الاتفاق همراهی کند نظر قطعی بدهم. او هر روز باید در 2 تا 3 نوبت فیزیوتراپی کند تا بعد درباره وضعیت او نظر بدهم.