زمان : 24 Bahman 1390 - 00:57
شناسه : 46094
بازدید : 845
ديني: کليات فروش باشگاه انجام شده است ديني: کليات فروش باشگاه انجام شده است

عابديني: کليات فروش باشگاه انجام شده است

مدير عامل باشگاه داماش گيلان با بيان اين که کليات فروش باشگاهش انجام شده است، گفت: هدايتي تاکيد دارد که نظر مثبت مالک باشگاه جلب شود.

  امير عابديني در گفت‌و‌گو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره آخرين وضعيت فروش امتياز باشگاه داماش اظهار کرد: کليات کار مورد پذيرش آقاي هدايتي قرار گرفته است و مسئولان قضايي هم آن را پذيرفته‌اند، اما مساله جزئياتي دارد که در حال حاضر روي آن‌ها کار مي‌کنيم تا به نتيجه‌ نهايي برسيم. يکي از مسايلي که قوه قضاييه رويش پافشاري مي‌کند که ابتدا درست هم هست، اين است که در پرونده فروش باشگاه، صاحب حقي وجود دارد که اکنون خودش حضور ندارد و پيش از هر چيز بايد نظر او را جويا شويم.

وي در همين رابطه افزود: حسين هدايتي هم بر همين نکته تاکيد دارد که اگر قرار است باشگاه را بخرد، فروشنده اصلي که 86 درصد سهام را در اختيار دارد، هم بايد موافق باشد. مالک باشگاه ابتدا مخالف فروش بود، ولي در حال حاضر کساني با او صحبت مي‌کنند که نظر مثبتش را جلب کنند. در اين ميان آقاي اژه‌اي هم راهکارهايي براي انتقال امتياز باشگاه داشتند که آن‌ها را به صورت مکتوب در اختيار زير مجموعه خود قرار داده‌اند تا بررسي شود.

عابديني در ادامه درباره قيمت فروش باشگاه داماش هم گفت: باشگاه در حال حاضر مبلغ شش ميليارد و 700 ميليون تومان بدهي دارد و يک ميليارد تومان هم قيمت فروش است. بنابراين کسي که مي‌خواهد باشگاه را خريداري کند بايد هفت ميليارد و 700 ميليون تومان سرمايه داشته باشد. اين مبلغ هم فقط براي فروش امتياز تيم فوتبال داماش گيلان به همراه تيم‌هاي پايه آن و تيم بسکتبال باشگاه است.

مدير عامل باشگاه داماش گيلان درباره اين که پس از فروش باشگاه همچنان بر مسند مديريت باشگاه خواهد بود يا خير؟ خاطر نشان کرد: من از هدايتي خواستم که ديگر در تيم نباشم، اما او به ماندن من اصرار کرد و حتي بقاي مديريت من را به عنوان يکي از شرايط خود عنوان کرد. بنابراين من هم پذيرفتم که که تا زمان پيدا شدن فرد جايگزين به کار ادامه دهم.

عابديني درباره برنامه‌هايش براي فصل آينده باشگاه هم اظهار کرد: بخش‌هايي که مربوط به حسين هدايتي است، هيچ مشکلي ندارد و او کاملا راغب است که همين الان درباره برنامه‌هاي فصل بعد صحبت کنيم، اما تا وقتي مساله فروش باشگاه قطعي نشده باشد، اين کار شدني نيست. در کنار اين مساله ، من به عنوان مديرعامل طبق روال طبيعي در حال پي ريزي برنامه‌ريزي لازم براي ادامه فصل و فصل آينده هستم.

مدير عامل باشگاه داماش گيلان در ادامه با دفاع از عملکرد کادر فني جديد تيمش افزود: نتايج ما نسبت به نيم فصل اول تفاوت چنداني نداشته است. ما در بازي رفت سه بر صفر از سپاهان در اصفهان شکست خورديم و در بازي برگشت در خانه يک بر صفر باختيم، آن هم با کمک خطاي هند عماد رضا، در تهران و در بازي رفت برابر استقلال با يک گل شکست خورديم و در بازي برگشت هم يعني نتيجه‌ رقم خورد. در بازي رفت با تراکتورسازي بدون پنالتي باختيم و در بازي برگشت با پنالتي . در مجموع با توجه به اين که در نيم فصل اول اردوي ترکيه را داشتيم، محمدي مصدوم نبود و آسيب ديدگي هم نداشتيم، ولي در نيم فصل دوم با مصدوميت‌ها و محروميت‌ها روبرو هستيم، نتايج اخير ما خوب بوده است.

مدير عامل باشگاه داماش گيلان در پايان با بيان اين که از کار کردن با «مربيان در حاشيه» ترس دارد، تصريح کرد: مهدي تارتار با صداقت کامل پا به ميدان گذاشته است و هيچ چشم داشتي هم ندارد. مهدي دينورزاده هم همين طور بود. او نيم فصل اول مربي تيم در ليگ برتر بوده و حالا که به ليگ يک رفته پول نخواسته است، چون گفته قبلا از باشگاه پول گرفته است. در اين ميان هستند مربيان جريان سازي که نمي‌گذارند مربيان جوان رشد کنند و کارشان شده است بستن قراردادهاي تکراري و نابود کردن تيم‌ها يکي پس از ديگري. من نمي‌توانم با آن‌ها کار کنم و ترجيح مي‌دهم پاي جوان‌ها بايستم.