زمان : 23 Bahman 1390 - 19:17
شناسه : 46032
بازدید : 1564
ترابيان: شايد در انتخابات شرکت کنم ترابيان: شايد در انتخابات شرکت کنم

رقيب جديد از داخل فدراسيون مي‌آيد؟

ترابيان: شايد در انتخابات شرکت کنم

رئيس سازمان ليگ فوتسال از احتمال حضورش در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال خبر داد.


    عباس ترابیان در خصوص سفرش به کوالالامپور مالزی عنوان کرد: مدیران فوتسال 4 کشور دور یکدیگر جمع شده بودند تا به نوعی درباره پیشرفت‌های فوتسال صحبت کنند. سمینار بسیار خوبی بود و پیشنهادات و برنامه‌های ما مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده ایران، ناکامورا، سرمربی تیم بانوان و مسئول فوتسال ژاپن، رئیس فوتسال ایتالیا و اسپانیا در کنار مارکو، دبیر فوتسال فیفا در این جلسه حضور داشتیم. در این جلسه در مورد 2 موضوع صحبت کردم. در بخش اول حرف‌هایم در مورد لیگ افتخارآفرین ایران که در آسیا بی‌نظیر است توضیح دادم و در بخش دوم درباره سیاست‌هایی که برای توسعه و پیشرفت فوتسال در ایران انجام داده‌ایم صحبت کردم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره مسابقات غرب آسیا به میزبانی ارومیه خاطرنشان کرد: امکانات این شهر را دیدم و سالن بسیار زیبایی دارد. میزبانی بسیار خوبی خواهد بود و ارومیه به شدت آماده میزبانی این مسابقات است.

ترابیان با مثبت خواندن جلسه توجیهی با مسئولان باشگاه‌های مختلف که دو هفته پیش برگزار کرد، افزود: خوشبختانه این جلسه بسیار کارساز بود، زیرا ما آخرین اتمام حجت خود را کردیم. در این دو هفته لیگ آرامی داشتیم و در دربی اصفهان نیز شاهد هیچ مشکلی نبودیم. جا دارد از دو باشگاه فولادماهان و گیتی‌پسند و همچنین ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان تشکر کنم.

وی درباره تغییر تعداد تیم‌های لیگ تصریح کرد: برنامه‌ای برای کاهش و افزایش تیم‌های لیگ نداریم و به همین روال مسابقات را دنبال می‌کنیم.

ترابیان درباره اینکه اعلام کرده بود کارت سرپرستی احمدرضا شمس از فولادماهان برای فصل آینده صادر نخواهد شد، گفت: با شمس صحبت کردم و تعهد اخلاقی داده که موارد مختلف را رعایت کند. در این دو هفته نیز عملکرد بهتری داشته و مشکلی برای فصل آینده نخواهد داشت و حتی جای تقدیر از او وجود دارد.

رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه آیا کاندیدا خواهد شد، گفت: هنوز تصمیم نگرفتم. شاید به خاطر اینکه سر و سامانی به فوتسال و برخی موارد فوتبال داده شود در انتخابات شرکت کنم. اگر تکلیف برای خودم شود شرکت خواهم کرد.

وی درباره تغییر و تحولات احتمالی در فدراسیون گفت: اگر باشم به همین ترتیب خدمت خواهم کرد. به هر حال هر کسی که بیاید مجبور است مرا تحمل کند، زیرا 4 سال در کمیته فوتسال AFC هستم. سعی می‌کنم با هر کسی که باشد همکاری کنم، زیرا منویات شخصی ندارم و به خاطر کشورم همکاری می‌کنم.