زمان : 23 Bahman 1390 - 19:09
شناسه : 46018
بازدید : 1396
صلصالي:مشکلات مالي در شان ذوب آهن نيست صلصالي:مشکلات مالي در شان ذوب آهن نيست

صلصالي:مشکلات مالي در شان ذوب آهن نيست

محمد صلصالي معتقد است دست اندرکاران و کساني که دلسوز فوتبال اصفهان هستند بايدبراي حل مشکلات اين باشگاه ريشه‌دار حرکتي انجام دهند.


 کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: تيم فوتبال ذوب‌آهن در چند سال گذشته ويتريني از افتخارات را براي فوتبال ما به ارمغان آورده است که 3 نايب قهرماني در ليگ برتر، يک قهرماني در مسابقات جام حذفي و نايب قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا نمونه‌اي از اين افتخارات است که اين عناوين در سايه حمايت مردم و مسؤولان و تلاش بچه‌ها به دست آمده است و بايد اکنون اين سوال را از مسئولان پرسيد که وقتي شما به طور اصولي باشگاه را از لحاظ مالي حمايت مي‌کرديد نتيجه منفي گرفتيد که امسال بر اساس يک قانون ذوب‌آهن دچار اين همه مشکلات گوناگون شده است؟ پس اگر در گذشته ذوب‌آهن هزينه کرده است، نتيجه مثبت هم از آن حاصل شده است.


وي در همين خصوص افزود: زماني که باشگاه از لحاظ مالي مشکلي نداشت هميشه در ليگ برتر و آسيا يک تيم مدعي بود، اما متاسفانه مشکلات مالي که امسال گريبان باشگاه ذوب‌آهن را گرفته است تيم ما را دچار حواشي زيادي کرده است که مسئولان بايد با تمام توان براي حل اين معضل تلاش کنند و حواشي را از تيم ما دور کنند، چرا که اگر امروز به داد باشگاه نرسند شايد فردا خيلي دير باشد.


صلصالي گفت: باشگاه ذوب‌آهن که هميشه در پرداخت به موقع مطالبات بازيکنان زبان‌زد بوده است، اکنون به دليل مشکلات مالي تنها 20 درصد از قرارداد بازيکنان را پرداخت کرده است و قرار است که 20 درصد ديگر را نيز تا 25 اسفند پرداخت کند. بايد بگويم که مشکلات مالي اصلا در شان باشگاه بزرگ و ريشه‌دار ذوب‌آهن نيست.


کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن تصريح‌کرد: درست است که مشکلات مالي بازيکنان ما را دچار دغدغه کرده است، اما شک نکنيد که بازيکنان ما قبل از هر چيز به توجه و حمايت معنوي مسؤولان و مردم نياز دارند و واقعا انسان هميشه به محبت زنده است.


وي در همين خصوص افزود: براي مثال مسئولان اگر به سر تمرينات ما بيايند و حداقل به درد و دل بچه‌هاي ما گوش کنند، مطمئن باشيد که انگيزه ما صد چندان مي‌شود و بازيکنان ما اگر حمايت معنوي شوند احساس راحتي مي‌کنند و ذهنشان آرام مي‌شود.


صلصالي اظهارکرد: واقعا هر کسي که دلش براي فوتبال اصفهان مي‌سوزد بايد امروز براي حل مشکلات باشگاه ذوب‌آهن کاري کند و من از رسانه‌ها نيز مي‌خواهم که تمام تلاش خود را براي حل اين مشکلات به کار گيرند.


کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن افزود: متاسفانه مردم و هواداران، دليل اين نتايج نه چندان خوب ذوب‌آهن را متوجه بازيکنان تيم مي‌دانند که واقعا بي‌انصافي است تمام اين نقيصه‌ها را به بازيکنان نسبت دهيم.


وي در خصوص باخت 2برصفر ذوب‌آهن در برابر استقلال گفت: قبول دارم که در اين بازي زياد خوب کار نکرديم، اما اين مطلب را قبول ندارم که بازيکنان ما در اين بازي بي‌انگيزه بودند. در نيمه اول يک گل بد خورديم اما در نيمه دوم به نسبت بد بازي نکرديم و فرصت‌هاي گل نيز خلق کرديم هر چند که گل دوم را نيز دريافت کرديم. مشکلات گوناگون سبب شد که در اين بازي فروغ چنداني نداشته باشيم و البته بازيکنان تمام تلاش خود را کردند.


صلصالي اظهارکرد: استقلال در اين بازي برتري زيادي نسبت به تيم ما نداشت و فقط از شرايط ميزباني سود مي‌برد، هر چند که باشگاه استقلال در ابتداي فصل با هزينه‌هاي زياد، تيم فوتبالش را براي حضوري پرقدرت در ليگ و جام باشگاه‌هاي آسيا مهيا کرد و من نيز براي اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا آرزوي موفقيت مي‌کنم.


کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان‌کرد: اميدوارم با همت بازيکنان و رفع مشکلات بتوانيم در اين 8 بازي باقي ‌مانده از ليگ برتر، از آبروي ذوب‌آهن دفاع کنيم.