زمان : 23 Bahman 1390 - 14:12
شناسه : 45992
بازدید : 4449
افتتاح ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز و امحاء زباله بیمارستان بافق  افتتاح ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز و امحاء زباله بیمارستان بافق

با حضور معاون محترم درمان دانشگاه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان دو دستگاه رادیولوژی ثابت و سیار و دستگاه اکسیژن ساز و همچنین امحاء زباله های عفونی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : در این مراسم ابتدا آقای دکتر میرجلیلی مدیر شبکه بهداشت ودرمان بافق ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان شهرستان و نحوه خرید دستگاههای رادیولوژی ، اکسیژن ساز و دستگاه امحاء زباله مطالبی بیان نموند.

در ادامه حجت الاسلام روحانی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن اشاره به حدیثی از معصومین در مورد سلامت جامعه و خدمتگزاران در این بخش از ریاست و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین شبکه و بیمارستان بافق تقدیر و تشکر نمودند.

سپس آقای دکتر وفایی نسب معاون محترم درمان دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقارن آن با میلاد با سعادت نبی اکرم و امام جعفر صادق (ع) از تلاش صادقانه و همکاری رئیس و کارکنان بیمارستان بافق و همچنین حمایتهای همه جانبه فرمانداری - شورای اسلامی و شرکت سنگ آهن بافق تقدیر نموده (و با بیان اینکه سال 90 سال برای اکثر بیمارستانهای دولتی بوده و با توجه به اینکه درصد تعرفه سالهای قبل 24 درصد بود و امسال به 9 درصد کاهش یافته است و این موضوع مسائل و مشکلات بیمارستان ها را دوچندان نموده امام در مجموع دانشگاه از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق و نحوه خدمات رسانی کلیه عزیزان همکار رضایت داشته است .


ایشان همچنین ضمن اعلام حمایت همه جانبه مجموع دانشگاه از بیمارستان بافق در خصوص مشکلات اداری - پرسنلی و جبران برخی تجهیزات نیز قول مساعد دادند.

آقای دکتر وفایی نسب در پایان سخنان خود به کلیه همکاران توصیه نموده با شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند پایبندی خود را نسبت به امام و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری نشان داده و اعلام انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان خواهد داد .

در ادامه این مراسم آقای دکتر افشاری رئیس بیمارستان ضمن تقدیرو تشکر از ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترمشان به بیان عملکرد بیمارستان در طول مدت تصدی خود اشاره و همچنین مشکلات کمبودها را مطرح نموده و از معاون محترم درمان دانشگاه و مسئولین شهرستان تقاضا نمودند در خصوص بالا بردن سطح کارایی بیمارستان و خدمات رسانی به مراجعین و مردم عزیز همچون گذشته همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند .

در پایان این مراسم دستگاههای رادیولوژی - اکسیژن ساز و دستگاه امحاء زباله های عفونی افتتاح و مورد بهره برداری قرار  گرفت.