زمان : 23 Bahman 1390 - 09:08
شناسه : 45981
بازدید : 2377
رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد: تبلیغات کاندیداها باید در زمان تعیین شده قانونی صورت پذیرد رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد: تبلیغات کاندیداها باید در زمان تعیین شده قانونی صورت پذیرد
حسین عسکر زاده با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید در مدت زمان تعیین شده صورت پذیرد گفت: زمان تعیین شده برای تبلیغات از 4 اسفند ماه آغاز و تا  10  اسفند ادامه خواهد داشت و اگر تبلیغات در غیر از این زمان صورت پذیرد تخلف و بدون هیچ مسامحه ای با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در جمع اعضای این کمیته خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از این خواهد بود که مردم ایران اسلامی ذره ای از تهدیدات و تحریمهای دشمن هراسی ندارد و با وحدت و اقتدار از آرمانهای امام و شهدا محافظت خواهد نمود.

وی افزود: نقش تبلیغات و اطلاع رسانی در فرآیند انتخابات ظریف و حساس می باشد که از طریق اطلاع رسانی دقیق و شفاف بستر مشارکت تمام اقشار جامعه را فراهم نمود.

 در ادامه سعید امامیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به اقدامات انجام شده تصریح کرد: فضا سازی شهر با نصب بنر و پارچه نوشته های در خصوص اهمیت انتخابات، ارائه به روز اخبار، ایجاد پرتال خبری ستاد انتخابات شهرستان ، تهیه بسته های تبلیغاتی و ارائه به ادارات و نهادهای شهرستان ، مستند سازی و ... از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این کمیته بوده است.

امامیان با تأکید بر رعایت قانون در تمام مراحل تبلیغات کاندیداها اظهارکرد بحمدالله با بکارگیری نیروهای متعهد کمیته  تمامی فرآیندهای تبلیغات کاندیداها رصد خواهد شد و با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد تا هیچ حقی ضایع نگردد.

وی همچنین اعلام کرد از وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شفاف سازی و آگاهی بخشی مردم جهت حضور با شکوه در انتخابات می باشد.

در این جلسه در خصوص برنامه های آتی بحث و تبادل نظر شد.