زمان : 23 Bahman 1390 - 01:40
شناسه : 45972
بازدید : 1741
مشاور عالی فرمانده كل قوا:شعله های تحریم و تهدید، دامان دشمنان را خواهد سوزاند مشاور عالی فرمانده كل قوا:شعله های تحریم و تهدید، دامان دشمنان را خواهد سوزاند
شاور عالی فرمانده كل قوا:شعله های تحریم و تهدید، دامان دشمنان را خواهد سوزاند

یزد- دستیار و مشاور عالی فرماندهی كل قوا گفت: به دشمنان ملت ایران می گوییم كه دست از فشار و تحریم بر علیه كشور بزرگ ایران بر دارند زیرا شعله های آن دامان خود آنها را خواهد سوزاند.

سردار سرلشكر  سید یحیی رحیم صفوی در راهپیمایی 22 بهمن در اجتماع عظیم مردم شهر یزد افزود: امواج یخبندان و سرمای اروپا و آمریكا تاكنون صدها نفر از مردم آنجا را از بین برده و مردم این كشورها به انرژی منطقه ما نیاز مبرم دارند و بدون شك قدرت تامین كننده و تضمین كننده انرژی آینده جهان، قدرت عظیم ملت ایران در سطح منطقه خاورمیانه است.
وی اضافه كرد: به آنها توصیه می كنیم از اینكه در فشار و تحریم های ایرا بخواهند بیش از این اقدام كنند صرف نظر نمایند چون ملت ما نشان داده درمقابل اینگونه فشارها مقاوم تر شده و تهدید آنها را هم با تهدید متقابل جواب خواهد داد.
مشاور فرماندهی كل قوا با بیان اینكه به لطف خدا آمریكا و اسراییل در طرح ایجاد خاورمیانه جدید با شكست مواجه شدند و خاورمیانه بزرگ اسلامی شكل گرفته است اظهار داشت: امروز در شمال رژیم اشغالگر اسراییل، حزب الله و در جنوب آن هم ملت 75 میلیون نفری مصر به پا خاسته اند و رژیم اسراییل احساس مرگ و نابودی می كند.
وی افزود: به لطف خدا نظم نوین جهانی كه آمریكایی ها به شدت دنبال آن بودند با شكست مواجه شده و نظم نوین جهانی را ملت های اسلامی و قدرت یك میلیاردو 570 میلیونی مسلمانان در قرن 21 رقم خواهد زد.
سردار سرلشكر صفوی تصریح كرد: امروز گفتمان مبارزه بر علیه تهدید نظام سرمایه داری غرب به خود آن كشورها راه یافته و روزبروز هم در حال گسترش است.
وی همچنین به عوامل شكست دشمن طی 33 سال گذشته علی رغم همه فشارها اشاره و از مهمترین آنها را حضور هوشمندانه مردم در عرصه های مختلف و از جمله راهپیمایی 22 بهمن، تدابیر حكیمیانه رهبر معظم انقلاب، آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح، شكست اهداف آمریكا و رژیم صهیونیسیتی در افغانستان و سایر كشورهای اسلامی و همچنین خیزش و بیداری اسلامی از شمال افریقا تا خاورمیانه دانست.
وی گسترش موج بیداری اسلامی در ملل مختلف را منبعث از انقلاب مقدس اسلامی و ایثار گری ملت قهرمان ایران طی 32 سال گذشته بر علیه دشمنان دانست.
سردار سرلشكر صفوی گفت: كفر جهانی از بدو پیروزی انقلاب، توطئه های مختلفی را برای انحراف كشاندن این انقلاب از جمله مسدود كردن میلیارد ها دلار ثروت ملت ایران در خارج كشور، تحمیل هزینه های سنگین اقتصادی و نظامی و حضور در مناطق پیرامون ایران تا راه اندازی فتنه تیر 78 و فتنه بعد از انتخابات 88 انجام داده كه همه اینها با صلابت ملت و هوشیاری آنهه نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس در 12 اسفند هم گفت: شما مردم هوشمند و ولایت مدار باید با حضور گسترده در این انتخابات سرنوشت خود را رقم زده و صلابت خود را به دشمنان نشان دهید